بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 8151
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 6 آذر 93 9:11 ق.ظ

زیر نظر سرمربی ژاپنی

آغاز اردوی انتخابی تیم ملی بیس‌بال در بوشهر

ثلاث: اردوی تیم ملی بیس بال به منظور آمادگی نفرات این تیم برای حضور در مسابقات در بوشهر آغاز شد.

به گزارش ثلاث، اردوی انتخابی تیم ملی بیس بال کشورمان با حضور اعضای دعوت شده به تیم ملی زیر نظر “توما ایروکاوا” سرمربی ژاپنی تیم ملی در زمین بیس بال شهر بوشهر آغاز شد.

تیم ملی بیس بال ایران خود را برای مسابقات بیس بال غرب آسیا آماده می‌کند و نفرات دعوت شده به این تیم زیر نظر توما ا وکاوا سرمربی ژاپنی تیم ملی و سید علی امامزاده به عنوان مربی  تمرین می‌کنند.

در تیم ملی ایران سعید باطنی، محسن امینی، حسین باقری، احمد درایش، حسن دانا و وحید باطنی از استان اصفهان، مجتبی گردان، جلال چنگیزی، رجبعلی برزگر و رسول طاهریان از استان سمنان و حامد خیابانی، عادل مشیریان، کورش رسولیان از استان خراسان رضوی حضور دارند.

همچنین یاسین شریفی، سید عبداله مهیمیان آزاد، کاوه چابجاری، مهدی معصومی، رضا شبانی، محسن محمدی و امیر باژوند بازیکنان بوشهری تیم ملی بیس بال هستند که بیشترین سهم را در بین سایر استان‌ها دارند.

محمد صفدری، آبتین نخجوان‌پور، مجید پاشوی، کیوان رانا، جلیل چنگیزی، نیما باقری‌نیا از استان تهران، مجید محمدی، مجید صبائی و فرید فرهادی از استان قم، یاسر صدیقی‌پور و پیام شوکت صدری از جزیره کیش نیز در این اردو حضور دارند.

همچنین کیان ندافی، ایمان خلیق، حمید محمدی و رامین احمدی از استان گیلان و شهرام ملکی، جواد گوهری، هادی علینقی و مهدی بهرامپور در اردوی تیم ملی بیس‌بال در بوشهر حضور دارند.

حضور ۳۳ ورزشکار در اردوی تیم ملی بیس‌بال در بوشهر

دبیر انجمن بیس بال ایران در حاشیه این اردو در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور ۳۳ ورزشکار در اردوی تیم ملی بیس‌بال در بوشهر اظهار داشت: این اردو با کیفیت بسیار خوبی در حال برگزاری است.

کیوان صفایی اضافه کرد: این اردو تا هشتم آذرماه در بوشهر ادامه خواهد داشت و نفرات منتخب تیم ملی در این اردو با هم به تمرین می کنند تا شاهد آمادگی بیشتری در بین بازیکنان باشیم.

وی با اشاره به حضور ورزشکارانی از استان‌های مختلف کشور در این اردو، اذعان داشت: از ۹ استان کشور بازیکنانی برای حضور در این اردو دعوت شده اند که بوشهر دارای بیشترین سهم در بین این ورزشکاران هستند.

دبیر انجمن بیس بال ایران اضافه کرد: این اردو به منظور ایجاد آمادگی کافی تیم ملی بیس بال برای حضور در مسابقات بیس‌بال غرب آسیا در اسلام آباد پاکستان برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات بیس بال غرب آسیا در اسفند ماه سال جاری، گفت: نفرات ترکیب اصلی تیم ملی در اردوی تیم ملی در بوشهر شناسایی و به اردوی نهایی دعوت خواهند شد.

بوشهر زمین تمرینی مناسبی برای آمادگی تیم ملی دارد

سرمربی تیم ملی بیس بال نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی را در شهر بوشهر شاهد هستیم که می‌تواند آمادگی مناسب را برای ورزشکاران ایرانی برای حضور در مسابقات فراهم سازد.

توما ایروکاوا اضافه کرد: استان بوشهر نیز میزبانی خوبی از این مسابقات داشته و زمین تمرین بوشهر نسبت به دیگر مناطق از وضعیت مناسبی برخوردار است و امیدواریم بتوانیم به اهداف مورد نظر خود در این اردو دست یابیم.

وی تاکید کرد: ورزشکاران بیس بال ایران از انگیزه بسیار خوبی برخوردار هستند و این قابلیت را دارند که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح آسیا داشته باشند.

سرمربی تیم ملی بیس بال تصریح کرد: پیشرفت خوبی در عملکرد این بازیکنان شاهد هستیم و امیدواریم در مسابقات غرب آسیا بتوانیم به پیروزی دست یابیم.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن