بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 9079
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 25 آذر 93 9:26 ق.ظ

مهر

ضریب پائین آرامش شایسته جزیره اقتصادی کشور نیست

ثلاث – مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر گفت:ضریب پائین آرامش و رفاه شایسته مهمترین جزیره اقتصادی کشور نیست.

صصصص

به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، نعمت الله سبحانی در جمع فرماندهان ارشد نظامی و مسئولان وزارت نفت در جزیره خارک اظهار داشت: با توجه به اینکه خارگ به عنوان مهمترین و استراتژیکی ترین جزیره کشور به شمار می رود ضروری است در همه عرصه‌ها مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر گفت: برای انجام مطالعات و پژوهش های کاربردی می بایست مرکز مطالعات استراتژیک در جزیره خارک ایجاد شود تا بتوانیم در ابعاد ملی و منطقه ای مطالعات و پژوهش های راهبردی مورد نیاز را انجام دهیم.

وی به موقعیت استراتژیک جزیره خارگ اشاره کرد و بیان داشت: مردم شریف این منطقه در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابل حملات دشمن بعثی عراق جانانه ایستادند و مقاومت کردند و با عزم ملی از سرمایه های عظیم نفتی جزیره خارک حراست کردند و در طول این سال ها به همت کارکنان زحمتکش شرکت نفت هیچ وقت صادرات نفت کشور قطع نشد و لذا امروز به پاس تلاش های صادقانه این عزیزان باید خدماتی در خور و شان آنان ارائه کنیم و از مشکلات آنان بکاهیم تا مردم با امید و آرامش بیشتری زندگی کنند.

سبحانی خطاب به فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح و مسئولان وزارت نفت گفت: سزاوار نیست در مهمترین جزیره اقتصادی کشور ضریب آرامش، آسایش و رفاه مردم پایین باشد لذا همه مسئولین در برابر مردم شریف محکوم به خدمت هستند و باید در عمل ثابت کنند که خدمتگزار واقعی مردم هستند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر به مقوله پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: باید زیرساخت های مهم جزیره مصونیت بخشی شود و نیازهای اساسی مردم قبل از شرایط بحرانی تامین شود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن