بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 9093
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 25 آذر 93 1:27 ب.ظ

کاهش تلفات تصادف موتورسیکلتها در بوشهر

ثلاث – مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر از کاهش ۳۸ درصدی تلفات تصادفات موتورسیکلت در بوشهر خبر داد.

به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، حمیدرضا علم صبح سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته حمل و نقل اظهار داشت: در آستانه روز حمل و نقل شاهد خلق حماسه‌ای از سوی پرسنل حمل و نقل جاده‌ای هستیم و آن هم اعزام هزاران دستگاه اتوبوس برای بازگردانی بیش از یک میلیون ۷۰۰ هزار زائر کربلا است.

وی با بیان اینکه ۲۱۲ دستگاه اتوبوس از بوشهر برای انتقال زائران اعزام شده است، افزود: از این تعداد ۱۴۶ دستگاه اتوبوس به پایانه مهران و ۶۶ دستگاه به شلمچه اعزام شده است.

مدیرکل حمل و نقل استان با بیان اینکه استان بوشهر در زمینه هوشمند کردن سیستم حمل و نقل جاده‌ای پیشرو است، عنوان کرد: با نصب سیستم هوشمند در محور بوشهر – برازجان، شاهد کاهش ۷۰ درصدی تلفات جاده‌ای بوده‌ایم.

نصب سیستم هوشمند در همه جاده‌های استان

علم از نصب سیستم هوشمند در تمامی جاده های استان در سال‌های آینده خبر داد و گفت: برای تحقق این هدف علاوه بر اعتبارات استانی از اعتبارات کشوری نیز کمک گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه مانورهای ماهانه نیز نقش بسیار مهمی در آمادگی نیروهای امداد دارد، خاطرنشان کرد: این آمادگی باعث می‌شود نیروهای امدادی با رسیدن به موقع به محل حادثه، مانع وخیم‌تر شدن وضعیت افراد شوند.

مدیرکل حمل و نقل استان بوشهر عنوان کرد: شهرک حمل و نقل در عسلویه افتتاح و در شهر بوشهر در راستای توسعه تجارت ساخته خواهد شد.

افتتاح مجتمع خدمات رفاهی در محور بوشهر عسلویه

علم از افتتاح مجتمع خدمات رفاهی به مناسبت روز حمل و نقل در محور بوشهر عسلویه خبر داد و افزود: اکنون ۱۰ مجتمع در حال ساخت و ۱۵ مجتمع نیز مراحل اداری خود را طی می‌کند که مجتمع‌های در حال ساخت از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر جزو استان‌های اول در تلفات موتورسیکلت در کشور بود، بیان کرد: در راستای ایمنی موتور سواران در ۳۰ روستا آموزش و توزیع رایگان کلاه صورت گرفت و شاهد کاهش ۳۸ درصدی تلفات موتورسواران در استان بوده‌ایم.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن