بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 9100
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 25 آذر 93 1:32 ب.ظ

پژوهشگران استان بوشهر نیازمند تشکل سازمان یافته

ثلاث – استاندار بوشهر گفت: پژوهشگران استان بوشهر باید از پراکندگی پژوهشی خارج شوند و با ایجاد تشکل سازمان یافته در راستای خروجی پژوهش ها مورد نیاز استان گام بردارند.

به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، مصطفی سالاری پیش از ظهر سه شنبه در جشنواره پژوهشگر برتر استان بوشهر اظهار داشت: دانشگاه، رسانه و پژوهشگران سه رکن اصلی توسعه و انتقال اطلاعات به مردم هستند تا در برنامه های و اقدامات مشارکت منسجم داشته باشند.

وی افزود: استان بوشهر با دارا بودن ساحل مناسب، منابع عظیم انرژی نفت و گاز و کشت خارج از فصل محصولات کشاورزی در کشور شرایط بسیار ویژه ای دارد که نیاز است پژوهشگران در این حوزه ها برای توسعه استان بیشتر فعالیت کنند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: پژوهشگران و دانشگاهیان باید پیوند دریا با انرژی های ارزان را فراهم کنند که در صورت محقق شدن آن زیرساخت های توسعه فراهم خواهد شد.

سالاری بیان کرد: پژوهشگران باید بر اساس نیازها و اولویت های استان پژوهش انجام دهند و در این راستا راهکارهای عملی به مسئولان استان ارائه کنند.

استاندار بوشهر یادآور شد: انتخاب مسیر صحیح عامل اصلی توسعه است که عمده وظایف آن بر عهده پژوهشگران و دانشگاهیان است.

سالاری خاطرنشان کرد: پژوهشگران استان بوشهر باید از پراکندگی پژوهشی خارج شوند و با ایجاد تشکل سازمان یافته در راستای خروجی پژوهش ها مورد نیاز استان گام بردارند.

وی تاکید کرد: در صورت اینکه پژوهش ها بر اساس نیاز استان بوده و قابلیت اجرایی شدن داشته باشند، استانداری بوشهر در راستای عملیاتی کردن آن حمایت کامل خواهد داشت.

در پایان با حضور استاندار بوشهر از پژوهشگران برتر در سه حوزه دانشگاه، دتسگاه های اجرایی و مدیران پژوهشگر تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن