بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 9112
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 25 آذر 93 3:19 ب.ظ

مرکز نوآوری دانشگاه خلیج فارس راه اندازی می شود

  مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و تکریم از پژوهشگران برتر دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.                    رئیس دانشگاه خلیج فارس در این برنامه ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری، گذر دانشگاه از مرحله آموزش محوری به پژوهش محوری را مسیر کنونی دانشگاه دانسته و عنوان نمودند: «باید عمده منابع مالی دانشگاه و درآمدهای اعضاء هیئت علمی […]

 


مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و تکریم از پژوهشگران برتر دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.

                  

رئیس دانشگاه خلیج فارس در این برنامه ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری، گذر دانشگاه از مرحله آموزش محوری به پژوهش محوری را مسیر کنونی دانشگاه دانسته و عنوان نمودند: «باید عمده منابع مالی دانشگاه و درآمدهای اعضاء هیئت علمی از محل پژوهش باشد و این امر نیازمند برنامه ریزی است». دکتر مصلح با تاکید بر اینکه حلقه اتصال دانشگاه با صنعت باید ایجاد گردد: « متناظر هر دانشکده باید حداقل یک پژوهشکده داشته باشیم»

                  

وی با اشاره به حجم بالای سرمایه گذاری در استان بوشهر اظهار داشت: «برای ارتباط با صنعت باید برند سازی کنیم که این امر نیاز به شناخت توانمندیها و همچنین تعیین حوزه های عملکردی است. در حال حاضر  حوزه نفت و گاز و همچنین حوزه دریا جزء حوزه هایی است که علاوه بر زمینه فعالیت، دانشگاه خلیج فارس نیز توانمندیهای بسیاری دارد»

دکتر مصلح با اشاره به برنامه های آتی دانشگاه عنوان داشت: «به زودی مرکز نوآوری دانشگاه برای حمایت از ایده های دانشجویان و اساتید راه اندازی خواهد شد»

                 

در این برنامه از اساتید و دانشجویان پژوهشگر دانشگاه خلیج فارس تقدیر به عمل آمد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن