بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 9174
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 27 آذر 93 1:14 ب.ظ

موسی احمدی:

پروژه‌های مصوب نفت برای جنوب استان فعال‌تر می‌شوند

ثلاث- نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: با قول پیمانکار، پروژه‌های بیمارستان دیر، آبرسانی جم و جاده کمربندی کنگان فعالتر می شوند.

حجت الاسلام موسی احمدی  اظهار داشت: برای ایجاد زیرساخت‌ها در شهرستان‌های حوزه انتخابیه تلاش‌های خوبی شده است به عنوان نماینده مردم خود را موظف می‌دانم پیگیر ایجاد بسترهایی برای توسعه و رفع مشکلات منطقه باشم.

احمدی در ادامه گفتگو با مهر تصریح کرد: در نشستی با حضور مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی، مدیر موسسه الهادی مجری پروژه های قرار گاه خاتم الانبیا، معاون مالی منطقه ویژه و فرماندار دیر پروژه بیمارستان دیر، آبرسانی جم، جاده کمربندی کنگان، جاده دیر به بوشهر و برخی مصوبات سفر اخیر مقام معظم رهبری  مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: این پروژه ها از اهمیت خاصی برخوردار هستند و از مطالبات مهم مردم هستند و در جلسه فوق، سوابق پروژه ها و تعدیل در قراردادها مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام احمدی با تمجید از تلاش‌های یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه افزود: یوسفی در نشست مذکور تاکید کرد پروژه های بیمارستان دیر، جاده کمربندی کنگان و پروژه آبرسانی جم از مصوبات هیئت مدیره نفت است و مانعی برای پرداخت اعتبارات نیست.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه پیگیر جدی پروژه ها هستم بیان داشت: پیمانکار پروژه قول داده است تا دوهفته آینده، اجرای پروژه های بیمارستان دیر و آبرسانی جم و جاده کمربندی کنگان فعال‌تر شوند.

نظرات

  1. M@tin says:

    باور نمیکنم که کمربندی کنگون حالا حالاها درست وابو…

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن