بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 9181
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 27 آذر 93 2:45 ب.ظ

حجت الاسلام محمودی

اموال بنیاد مستضعفان باید در کنگان هزینه شود

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: طبق بند پایانی حکم باید اموال بنیاد مستضعفان درهمان شهر هزینه شود.

امام جمعه کنگان در جلسه بررسی مشکلات اراضی و املاک مصادره شده توسط بنیاد مستضعفان در کنگان گفت: طولانی شدن این جریان به مصلحت نیست و انتظار می رود با جدیت و دقت کارگروه های مربوط، جمعی از مردم کنگان پس از سالهای متمادی از برزخ ماندن و رفتن از خانه های خود، نجات یابند.

حجت الاسلام محمود محمودی گفت: امیدواریم کارگروه ها با قید فوریت و با رعایت امانت و انصاف و توجه به حقوق مردم و بیت المال بتوانند مشکل را برطرف و زمینه امیدواری بیشتری فراهم کنند.
اموال بنیاد مستضعفان باید در کنگان هزینه شود
محمودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به متن حکم صادره توسط دادستانی انقلاب اسلامی بوشهر در اوایل انقلاب (۱۳۵۹) در مورد وضعیت املاک بنیاد مستضعفان گفت: انتظار جدی این است همانگونه که مسوولان بنیاد مستضعفان قسمت اول حکم را با جدیت پیگیری کردند، نسبت به اجرای همه بخش های حکم اقدام کنند.

امام جمعه کنگان گفت: طبق بند پایانی حکم بایستی اموال بنیاد مستضعفان درهمان شهر هزینه شود.

محمودی در پایان با بیان اینکه برخی از افراد مستضعف حتی زبان دفاع از خود را ندارند، خواستار توجه جدی به این قشر در رسیدگی و صدور حکم نهایی شد.// ابوذر حسین پور

برچسب ها: ,

نظرات

  1. محمدعلی جلالیان says:

    باسلام و تشکر از همه مسئولان محترم بخصوص امام جمعه پرتلاش که با این جدیت به دنبال حل مشکلات مردم ولایت مدار این خطه هستند امیدوارم که این مسئله بزودی به پایان برسد تا دغدغه چندین ساله مردم برطرف گردد.باتشکر فراوان از آقای حسین پور

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن