بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 9273
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 28 آذر 93 9:41 ب.ظ

حجت الاسلام محمودی

اجرای پروژه ها نباید سلامت مردم را به خطر بیندازد

ثلاث- امام جمعه کنگان: اجرای پروژه ها نباید به قیمت به خطر انداختن سلامت مردم باشد

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران عزادار کنگانی با اشاره به آلایندگی های ناشی از صنعت در شهرستان کنگان گفت: مدت زیادی است که بوی گاز و آلایندگی های صنعتی مردم منطقه را نگران کرده که لازم است مسئولان امر فکری به حال آلایندگی کنند.

وی افزود: پرچه اجرای پروژه ها به عنوان سرمایه ملی امری پسندیده و ضروری است اما در کنار بهره برداری از صنعت باید سلامت ساکنین و همجواران صنعت مد نظر قرار گیرد.

محمودی گفت: من بار دیگر از تریبون نماز جمعه از مسئولان امر بویژه مسئولان نفت می خواهم تا با اتخاذ تدابیر مناسب نگرانی مردم را برطرف کنند.

خطیب جمعه در فراز دیگر با اشاره به سفر جمعی از کارشناسان ارشد بنیاد مستضعفان برای حل مشکل اراضی کنگان ، با تقدیر از تلاش نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شورای شهر ابراز امیدواری کرد ، این بار این مشکل چندین ساله برطرف شود.

امام جمعه در فراز دیگر با تسلیت رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و شهادت امام رضا (ع) به ضرورت الگوگیری از سیره و سنت نبوی اشاره و با بیان فرازهایی از سبک زندگی و اخلاق و منش پیامبر مکرم اسلام گفت: جامعه اسلامی در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری نیازمند تاسی به سیره و سنت نبوی و علوی است.

وی ایمان قوی ، رسیدگی به امورات مردم ، حسن خلق ، رسیدگی به محرومان ، عدالت اجتماعی ، توجه جدی به بیت المال ، اهتمام به مسائل بهداشتی ، مساله امامت و جانشینی بعد از خود ، توجه ویژه و عشق و علاقه وافر به حسنین ، فاطمه زهرا و اولاد طاهرینش و … را از ویژگی ها و دغدغه های مهم پیامبر اکرم عنوان کرد.

خطیب جمعه با اشاره به اجتماع بزرگ امت اسلامی در اربعین حسینی گفت: اربعین حسینی امسال تجلی جاودانگی عاشورا ، شکوه دوباره شور حسینی و عینیت بخشیدن به شعار حضرت زینب بود.

محمودی به آداب و رسوم مردم در شب یلدا و پایان ماه صفر اشاره و ضمن تاکید بر رعایت شئون دینی و رعایت حرمت عزای نبی مکرم اسلام و اهلبیت مکرم ایشان در خصوص طلع صفر گفت: مردم از هرگونه کار خلاف تقیه و امری که موجب خدشه دار شدن وحدت اسلامی می شود اجتناب کنند.

امام جمعه با گرامیداشت هفته وقف گفت: وقف سنت حسنه فراموش شده ای است که باید در جامعه احیاء شود.

وی در پایان با اشاره به کاهش قیمت نفت توسط دولت سعودی ، آنرا توطئه ای عربی – غربی علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: دولت سعودی و حامیانش باید منتظر پیامدهای این اقدام شتابزده و سخیفانه باشند.

نظرات

  1. مختار says:

    فعلا خطر جان مردم انداخته…

  2. امید says:

    با سلام خدمت امام جمعه کنگان حاج آقا محمودی.
    ممنون حاج آقا ای کاش مسولین کنگان و منطقه کمی از شما یاد میگرفتن.برای همشون متاسفم

  3. شکر says:

    باسلام به عمل کار برآید به سخندانی نیست

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن