بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 9394
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 29 آذر 93 6:08 ب.ظ

مهر

تصویب طرح جامع تفصیلی عسلویه در شورای‌ عالی شهرسازی

ثلاث – مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر گفت: طرح جامع تفصیلی عسلویه در شورای‌عالی شهرسازی به‌تصویب رسید.

سید محمد حسن باستی

به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، محمد حسن باستی پیش از ظهر شنبه در نشست کمیته پیشگیری از وقوع تخلف در سواحل استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی برای رفع مشکلات شهرهای ساحلی استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های مختلفی در این زمینه اجرا می شود.

وی بر لزوم شهرداری‌های مناطق ساحلی استان برای توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات مناسب به شهروندان در این مناطق شد و افزود: برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ساکن در شهرهای ساحلی استان باید راهکار‌هایی مناسب و منطبق بر قوانین تهیه و تدوین شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر در ادامه به شرایط ویژه شهرهای عسلویه ونخل تقی در زمینه سواحل اشاره کرد و ادامه داد: در این دو شهر صنایع گاز، پتروشیمی و صنایع پایین دستی مستقر شده است و برای اجرای طرح‌های عمرانی شرایط ویژه‌ای حاکم است.

وی با بیان اینکه استقرار این صنایع باعث بروز آلودگی‌های زیست محیطی و مشکلاتی از این قبیل شده است، تصریح کرد: مردم شهرستان عسلویه درخواست های متعددی برای توسعه زیرساخت‌های رفاهی و بخش سلامت داشته‌اند.

باستی بر لزوم توجه ویژه به قوانین و مقررات برای اجرای طرح‌ها و زیرساخت‌های مختلف در سواحل تاکید کرد و اذعان داشت: در نخل تقی و عسلویه به علت محدودیت اراضی شاهد اجرای پروژه‌ها در سواحل هستیم.

مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر خاطرنشان ساخت: طرح جامع تفصیلی عسلویه با اولویت تامین کاربری‌ها برای تعیین حوزه نفوذ شهرستان عسلویه در شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران به تصویب رسیده است.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن