بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 9408
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 29 آذر 93 7:58 ب.ظ

افتتاح بخش MRI بیمارستان کنگان تا پایان امسال

ثلاث – نماینده دیر، کنگان،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش ام.آر.آی بیمارستان کنگان امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام موسی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بعد از بهره برداری بیمارستان عسلویه، توسعه و تجهیز بیمارستان کنگان و همچنین تکمیل بیمارستان دیر از برنامه هایی است به طور جدی دنبال می‌کنم.

وی در رابطه با بیمارستان کنگان و طرح های توسعه آن بیان داشت: اعتبارات ساختمان بیمارستان کنگان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تامین شده و حدود ۸۰ میلیارد ریال هم اکنون برای این بیمارستان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: در بازدیدهای اخیر که از این بیمارستان داشتم، پیشرفت بیمارستان رضایت بخش نبوده است به همین منظور مذاکراتی با دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت و درمان داشتم.

این نماینده مجلس ادامه داد: در هفته اخیر همراه با دکتر بیژنی معاون وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و همچنین رئیس دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مشاور پروژه از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفتیم.

احمدی گفت: علاوه بر توسعه بیمارستان کنگان، ایجاد اورژانس، ام.آر.آی و آی‌سی‌یو در برنامه قرار دارد و این پروژه ها علاوه بر خدمت رسانی مطلوب به مردم، موجب رضایمندی بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام احمدی گفت: در بازدید مسئولان، بر اجرای سریع‌تر پروژه تاکید کردم و طبق قول‌ها بخش ام.آر.آی بیمارستان تا آخر سال به بهره برداری می رسد و ادامه داد بخش های اورژانس و آی‌سی‌یو نیز تا تیر ماه ۹۴ تکمیل به بهره برداری می رسند.

احمدی گفت: علاوه بر توسعه بیمارستان کنگان، اصلاح و ترمیم ساختمان و سازه های داخلی نیز در دستور کار است و دو بخش داخلی ساختمان با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال تکمیل شد و یک بخش دیگر ساختمان نیز تا پایان دی ماه سال جاری به بهره بردای می رسد.

احمدی در پایان خاطرنشان ساخت: بیمارستان دیر نیز در اولویت پیگیری‌ها قرار دارد که امیدواریم بعد از تکمیل بیمارستان عسلویه، شاهد تکمیل بیمارستان دیر نیز باشیم تا در سال آینده شاهد انقلابی در حوزه بهداشت و درمان جنوب استان باشیم.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. کنگانی says:

    سلام ؛ ام آی آر بدون متخصص بدرد نمی خورد . کدام یک از رادیولوژیست های کنگان می توانند ام آی ار یا سی تی اسکن را تفسیر کنند.؟ جناب اقای منصوری سال هاست در کنگانه هنوز تجربه کسب نکرده و جواب سونو باید یک ساعت یا نصف روز منتظر بمونی تا بهت بده . در شهرهای مردم آنی تحویل می دهند.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن