بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 9435
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 29 آذر 93 9:09 ب.ظ

اجرای پروژه‌های رفاهی و درمانی خواسته مردم عسلویه و نخل‌تقی

محمدحسن باستی ظهر امروز در حاشیه نشست کمیته پیشگیری از وقوع تخلف در سواحل استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشست به موضوع و مشکلات مربوط به سواحل عسلویه و نخل‌تقتی پرداخته شده، چرا که وجود تاسیسات عظیم نفت و گازی در کنار این دو شهر می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند. وی بیان کرد: […]

محمدحسن باستی ظهر امروز در حاشیه نشست کمیته پیشگیری از وقوع تخلف در سواحل استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشست به موضوع و مشکلات مربوط به سواحل عسلویه و نخل‌تقتی پرداخته شده، چرا که وجود تاسیسات عظیم نفت و گازی در کنار این دو شهر می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند.

وی بیان کرد: تاسیسات عظیم نفت و گاز در شهرستان عسلویه، این شهرستان را به منطقه‌ای مهم تبدیل کرده و ما نیز وظیفه داریم از این ظرفیت‌ها حفاظت کنیم.

مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر گفت: وجود صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در جوار شهرهای عسلویه و نخل تقی موجب شده این دو شهر از موقعیت ویژه‌ای برخوردار باشند و عمده مشکل در این دو شهر نیز آلودگی‌های زیست محیطی و مخاطرات مرتبط با آن است.

باستی اظهار داشت: تامین سلامت مردم منطقه از اولویت‌هاست و اهالی این منطقه نیز خواستار اجرای پروژه‌هایی مرتبط با سلامت و رفاه خود هستند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور اجرای پروژه‌های مختلف صنعتی در عسلویه و نخل‌تقی از سواحل نیز استفاده شده و با این وجود ضرورت توجه به قوانین مرتبط با استفاده از سواحل نیز باید رعایت شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر گفت: طرح تفصیلی شهر عسلویه تصویب شده و با این کار تعیین حوزه نفوذ این شهر با اولویت کاربری مشخص خواهد شد.

باستی گفت: شهرهای ساحلی عسلویه و نخل تقی وضعیت خاصی دارند و اجرای پروژه‌های عمرانی در این دو شهر باید با توجه به نکات مختلف در ارتباط با صنایع نفت و گاز و سواحل همراه باشد.

 

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن