بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

معصومه نوروزی

معصومه نوروزی

معصومه نوروزی  ۲۳ دی ماه ۷۵ در شهرستان کنگان متولد شد. وی تحصیلات ابتدایی تا پیش دانشگاهی خود را در مدارس دولتی شهرستان کنگان گذرانید و همواره در این مدت دانش آموز برتر علمی و فرهنگی بوده و عناوین مختلفی را در دوران دانش آموزی کسب کرد  .

وی در سال ۱۳۹۴ موفق شد در کنکور سراسری رشته ی ریاضی و فنی رتبه ۲۴ را کسب کرده و در آن سال نفر اول کنکور استان در رشته ی ریاضی شود . به دنبال آن در همان سال وارد دانشگاه صنعتی شریف در رشته ی مهندسی برق شد.

لازم به ذکر است که رشته ی برق دانشگاه صنعتی شریف تنها افرادی وارد می شوند که رتبه هایشان زیر صد باشد و به عبارتی تاپ ترین رشته در دانشگاه صنعتی شریف است . هم اکنون نیز سال چهارم کارشناسی در گرایش قدرت این دانشگاه است . 

وی در تلاش است که پروژه ی کارشناسی خود را در زمینه ی یکی از چالش های پالایشگاه تعریف نماید تا گرهی از کار صنعت نفت و گاز در حوزه برق بگشاید.

در این چند سال تحصیل نیز سعی کرده است که همزمان با درس خواندن در مراکز مشاوره و آموزش نیز فعالیت نماید و تجربه ی خوبی در زمینه ی مشاوره و تدریس بدست آورد.

معصومه نوروزی در سال ۹۴ از دبیرستان اندیشه بندر کنگان حائز رتبه ۲۴ ریاضی فیزیک در کنکور شد. وی با کسب این رتبه نفر اول کنکور در سطح استان بوشهر شد.

 

مصاحبه معصومه نوروزی با سایت خبری ثلاث را اینجا بخوانید