بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 70128
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 17 فروردین 03 4:06 ب.ظ

حضور کارکنان پتروشیمی مرجان در راهپیمایی روز جهانی قدس

ثلاث- کارکنان شرکت پتروشیمی مرجان همگام با مردم سراسر ایران و ملت‌های مسلمان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و انزجار خود را از رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی ابراز داشتند.

کارکنان شرکت پتروشیمی مرجان همگام با مردم سراسر ایران و ملت‌های مسلمان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و انزجار خود را از رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی ابراز داشتند.

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شرکت پتروشیمی مرجان، راهپیمایی روز جهانی قدس، امروز جمعه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ و مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نیز در عسلویه همچون سال های گذشته با شکوه حماسی خاصی برگزار شد.

در این راهپیمایی کارکنان تلاشگر و روزه دار شرکت پتروشیمی مرجان همگام با قشرهای مختلف مردم از جمله روحانیت معظم، مسوولان ارشد صنعت نفت در عسلویه، مسوولان محلی و تعداد زیادی از کارکنان شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه حضور باشکوهی را به نمایش گذاشتند.

کارکنان این واحد پتروشیمی با حضور حماسی و پرشور خود، همصدا با مردم آزاده جهان فریاد آزادی قدس سر داده و نفرت و انزجار خود را از جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل اعلام داشتند.

امروز فریاد کوبنده و دشمن شکن مردم خدا جوی شهرستان عسلویه و سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس اعم از پیر و جوان، زن و مرد در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و غزه سرافراز طنین انداز شد و راهپیمایان با محکومیت جنایت‌های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس، اوج مظلومیت مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رساندند و با شعار های مرگ بر”آمریکا” و مرگ بر “اسرائیل” خواستار اجماع جهانی مسلمانان و آزادگان عالم برای نابودی رژیم صهیونیستی اسرائیل و حامیان زبون و شکست خورده این جرثومه فساد شدند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن