بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 70104
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 23 اسفند 02 2:34 ب.ظ

آغاز عملیات کاشت ۵ هزار نهال در اردوگاه دانش آموزی سیدالشهدای کنگان

ثلاث-  به مناسبت هفته منابع طبیعی و جشن روز درختکاری، کلنگ زنی کاشت ۵ هزار نهال در اردوگاه دانش آموزی سیدالشهدای کنگان با حضور مقامات استانی و شهرستانی، دانش آموزان و والدین و شرکت پتروپالایش و اکسیر صنعت برگزار گردید.  

 

ثلاث: محمد مومنی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: همه ساله به مناسبت هفته منابع طبیعی از مورخه ۱۵_۲۱ اسفند برنامه های مختلفی از طرف اداره اجرا می شود که از مهمترین این برنامه ها مراسمات درختکاری می باشد.

با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب ودر راستای اجرای دستور ریاست محترم جمهوری در خصوص کاشت یک میلیارد درخت در طول ۴ سال، برنامه درختکاری از مهر ماه با کاشت حرا آغاز شد.

در روز ۱۵ اسفند با آغاز هفته منابع طبیعی و جشن روز درختکاری، کلنگ زنی کاشت ۵ هزار نهال در اردوگاه دانش آموزی سیدالشهدا با حضور مقامات استانی و شهرستانی، دانش آموزان و والدین و شرکت پتروپالایش و اکسیر صنعت برگزار گردید.

همچنین در سایر روزهای هفته منابع طبیعی نیز مراسم مختلفی در ادارات و مدارس برگزار که مجموعاً تعداد ۹۸۶ اصله کاشت و تعداد ۳۸۰۰ اصله نهال در اداره و جایگاه نماز توزیع گردید.

این اداره از تمامی نهادها و شرکت ها و ادارات و مردم عزیز شهرستان جهت مشارکت در این طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت دعوت می نماید./ منبع: روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری

 

ثلاث: شهرستان کنگان میزبان ۶۰ درصد از اراضی تحت مالکیت پارس چنوبی می باشد و به همین خاطر کاشت درخت و نهال و همچنی ایجاد کمربند سبز در این منطقه بسیار مسئله مهم و حیاتی است و مردم شهرستان کنگان نیز به شدت بر انجام آن تاکید دارند.

 

.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن