بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48413
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 7 تیر 97 2:43 ب.ظ

رادیو پارازیت

یه صبح دیگه و یه سلام دوباره به همه شما شوندگانی که دوست دارید برید توی یک هوای پاک ورزش کنید … البته امروز میتونید بی خیال بیرون رفتن بشید چون گفته شده یکم مقدار ریزگردها و الودگی هوا زیاد شده و تااونجا که میتونید از خونتون خارج نشید و میتونید با بچه هاتون که […]

یه صبح دیگه و یه سلام دوباره به همه شما شوندگانی که دوست دارید برید توی یک هوای پاک ورزش کنید … البته امروز میتونید بی خیال بیرون رفتن بشید چون گفته شده یکم مقدار ریزگردها و الودگی هوا زیاد شده و تااونجا که میتونید از خونتون خارج نشید و میتونید با بچه هاتون که خدا رو شکر مدرسه نرفتن تو همون خونتون… منظورم اصلا حیاط نیستا.. حسابی نرمش کنید و بهشون یاد بدید که چقدر سلامتی مهمه… اما شما آقایون… میتونید سر میز صبحانه وقتی خانومتون یه لطقمه نون و پنیر دستتون داد بهش چشمک بزنید و بگید که وقتی هوا صاف شد میخواید اونو ببرید بازار طلا و براش یه هدیه بخرید…وقتی طلا ٢٠٠ هزار تومن گرونتر شد، سرعت عمل مسئولین باعث شد که امروز طلا ۶۵٠٠ تومن ارزون شده و یه فرصت بسیار مناسب برای خرید عشقولانه ی مردها بوجود بیاد…طلا میتونه امید به زندگی رو پررنگ تر کنه مگه نه!؟

من واقعا عاشق صبح و شروع تازه با یه عالمه خبرای خوب برای شما زوج های جوان هستم. اصلا به همین خاطره که گوینده رادیو شدم. شما زوجین جوان از همین شنبه برید تو بازار های مبل، فرش و لوازم خانگی و حتی لوازم آرایشی و بهداشتی.. تمامی کسبه جهت تو دهنی زدن به استکبار جهانی و علی الخصوص رئیس جمهور ترامپ، تمامی اجناس خارجی خود را با تخفیف ۵٠ درصدی و اجناس داخلی را با تخفیف ١۵ درصدی به فروش می رسانند و این فروش به صورت ٢۴ ساعته بوده و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت. واقعا مرام کسبه ایرانی جماعت یعنی این.

بالاخره فصل سفر از راه رسید و شما عاشقان سفر میتونید دست زن و بچتون رو بگیرید و بدون اینکه به کشور های همسایه برید و ارز از کشور خارج کنید؛ خیلی ساده و بی دردسر و با همین ارز داخلی دور تا دور ایران رو بچرخید که هم ارزونتر پاتون درمیاد و هم سازمان گردشگری ایران یک پراید به قید قرعه به کسی که بتونه کل ایران رو دور بزنه هدیه میده.. این فرصت استثنایی یبار بیشتر پیش نمیادا !!!!!

یه خبر فوری … و چه خبری.. چه خبری…از تهیه کننده محترم میخوام اگر میشه یه لیوان اب قند مرحمت کنن که من تا بحال در یک روز اینهمه خبر مسرت بخش رو اعلام نکردم. چه سعادتی از این بالاتر که باید به شما مردم هیجانی یک خبر هیجان انگیز خاطرانگیز فراموش نشدنی بدم..فدراسیون جهانی فوتبال با اعتراض شدید فدراسیون پیگیر کشورمون، بعداز بازنگری مجدد بازی و تحقیق و تفحص و بازجویی و مکاشفه های عملی، به رابطه تبانی داور بازی با تیم ملی پرتقال پی برده و بازی باخته مارو با نتیجه سه بر صفر به نفع ایران عوض کرده.. تبریک میگم به همه شما ورزش دوستان، سر آخر تلاش های تاکتیکی فدراسیون فوتبال و البته همت مثال زدنی بازیکنان به ثمر نشست و شاهد رویدادی بی همتا در تاریخ فوتبال کشورمان خواهیم بود. الان بیرواند حتما پست میذاره و میگه: سوارز چطوری!؟

 

فعلا تا خبرای هیجان انگیز بعدی بریم و برگردیم….

 

بسام کریمی

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن