بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 21666
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 21 مهر 94 12:42 ب.ظ

ایسنا"

از خودروسازان داخلی چه خبر؟

شهریور ماه امسال تولید انواع سواری در گروه صنعتی ایران خودرو با افت ۴۹٫۵ درصدی از ۵۲ هزار و ۹۸۸ دستگاه در شهریور ۱۳۹۳ به ۲۶ هزار و ۷۸۱ دستگاه کاهش یافته است. در این مدت تولید انواع سواری در گروه خودروسازی سایپا با کاهش ۳۶٫۷ درصدی از ۳۶ هزار و ۱۹۶ دستگاه در شهریور […]

شهریور ماه امسال تولید انواع سواری در گروه صنعتی ایران خودرو با افت ۴۹٫۵ درصدی از ۵۲ هزار و ۹۸۸ دستگاه در شهریور ۱۳۹۳ به ۲۶ هزار و ۷۸۱ دستگاه کاهش یافته است.

در این مدت تولید انواع سواری در گروه خودروسازی سایپا با کاهش ۳۶٫۷ درصدی از ۳۶ هزار و ۱۹۶ دستگاه در شهریور ۱۳۹۳ به ۲۲ هزار و ۹۱۴ دستگاه کاهش یافته است.

شهریور ماه امسال تولید انواع سواری در خودروسازی راین با رشد ۲۱۱٫۶ درصدی از ۱۶۴ دستگاه در شهریور ۱۳۹۳ به ۵۱۱ دستگاه افزایش یافته است.

در این مدت تولید انواع سواری در خودروسازی مدیران با افت ۶۳٫۷ درصدی از ۴۰۷۰ دستگاه در شهریور ۱۳۹۳ به ۱۴۷۷ دستگاه کاهش یافته است.

شهریور ماه امسال تولید انواع سواری در گروه بهمن با رشد ۵۸۷٫۵ درصدی از ۴۸ دستگاه در شهریور ۱۳۹۳ به ۳۳۰ دستگاه افزایش یافته است.

در این مدت تولید انواع سواری در کرمان موتور با کاهش ۳۶٫۹ درصدی از ۳۷۹۸ دستگاه در شهریور ۱۳۹۳ به ۲۳۹۵ دستگاه کاهش یافته است.

 
منبع: ایسنا
برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن