بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 70067
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 9 اسفند 02 10:02 ق.ظ

کانون هواداران دکتر موسی احمدی منشر کرد:

تخریب گرانِ اجاره ای علیه شیخِ محبوب به خط شدند

ثلاث- کانون هواداران دکتر موسی احمدی طی بیانیه ای منتشر کرد: در ششمین روز تبلیغات مجلس دوازدهم. روز سه شنبه، هشتم اسفندماه ۱۴۰۲ حجت الاسلام دکتر موسی احمدی به دو شهر بردخون و آبدان رفت.

 

 

کانون هواداران دکتر موسی احمدی طی بیانیه ای منتشر کرد: در ششمین روز تبلیغات مجلس دوازدهم. روز سه شنبه، هشتم اسفندماه ۱۴۰۲ حجت الاسلام دکتر موسی احمدی به دو شهر بردخون و آبدان رفت.

بر اساس فیلم ها و تصاویر موجود استقبال از شیخِ جنوب در هر دو شهر بسیار گسترده بود و شعارهایی در حمایت از دکتر احمدی سر داده شد.

سپس مردم ولایتمدار این دو شهر با حضور در مسجد و مصلی بسیار آرام و متین به سخنان حجت الاسلام احمدی گوش داده و در پایان نیز سئوالات خود را مطرح کردند.

دکتر احمدی نیز با صبر و حوصله به پرسش های آنان پاسخ داد و جلسه به خوبی و خوشی پایان یافت.

در زمان خروج دکنر احمدی از مسجد، یکی دو نفر با سر و صدا سعی کردند فضای آرامِ موجود را متشنج کنند که با دخالت چندین نفر از اهالی ، مسئله کنترل شد.

این افراد که از ستادهای برخی رقیبان انتخاباتی دکتر احمدی بودند و چهره آنان بر مردم بردخون و آبدان شناخته شده است. پیش از ورود به مسجد در محل حضور داشته و حتی در زمان پرسش و پاسخ نیز هیچ سئوالی مطرح نکردند.

ماموریت این افراد   ایجاد تشنج در پایان جلسه و بهره برداری برای تخریب شیخ موسی و استفاده به نفع نامزدهای مد نظرشان بوده است.

قطعا روز جمعه، ۱۱ اسفندماه مردم با حضور پای صندوق های رای پاسخ محکم و قاطعی به تخریب چی های اجاره ای و روسای آنان خواهند داد و مشخص خواهد شد که راهِ شهروندان ولایتمدار خطه جنوب استان بوشهر از تخریب گران و سرشاخه های آنان جداست.

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن