بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69929
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 20 دی 02 1:22 ب.ظ

نماینده مردم جنوب استان بوشهر:

مطالبات کشاورزان کامل محقق شود/ ۳۰ درصد و پنجاه درصد هر دو خسارت است

ثلاث- نماینده مردم جنوب استان بوشهر گفت: لذا توقع و درخواست ما و مطالبه کشاورزان حذف این عوارض یا تعلیق آن به‌منظور جلوگیری از ضرر تولیدکننده بود.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در واکنش به تصمیم جدید معاونت توسعه بازرگانی وزارت  جهاد کشاورزی پس از دو جلسه خود و نماینده دشتی‌وتنگستان و فیروزآباد با  وزیر و گفت‌وگوی نماینده مردم استان بوشهر در مجلس  خبرگان  و امام جمعه و فرماندار دیر و تعدادی از  کشاورزان با  محمدعلی نیکبخت، برای کاهش  عوارض صادرات گوجه‌فرنگی از ۵۵ درصد به ۳۰ درصد گفت: ما در همه جلسات بر افزایش هزینه‌های کاشت، نگه‌داری و برداشت  گوجه‌فرنگی تأکید و کشاورزان هم با جزئیات آن را تشریح کردند، لذا توقع و درخواست ما و مطالبه کشاورزان حذف این عوارض یا  تعلیق آن به‌منظور جلوگیری از ضرر تولیدکننده بود.

حجت‌الاسلام دکتر  موسی احمدی تأکید کرد: قول وزیر هم تحقق همین مطالبه با توجه به شروع فصل برداشت گوجه‌فرنگی خارج از فصل و رفع کمبود بازار داخلی بود که امیدواریم همین وعده محقق شود.

دکتر  احمدی تأکید کرد: ما با اعتراض به تعرفه جدید،  مطالبات کشاورزان قطب تولید گوجه‌فرنگی خارج از فصل کشور را در کنار سایر مسئولان ادامه می‌دهیم و از وزارت جهاد کشاورزی و ستاد  تنظیم بازار توجه جدی به این مطالبه بر حق این قشر پرتلاش را خواستاریم.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن