بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 70125
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 8 فروردین 03 11:34 ق.ظ

رکوردشکنی آریا در سال ۱۴۰۲ و فروش ۳۴ هزار میلیارد تومانی

ثلاث- آریاساسول موفق شد بر اساس تعهدات خود به رکورد تولید و فروش دست پیدا کند و رکورد سالانه تمامی ادوار فعالیت شرکت را بشکند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، آریا در اسفند ماه ۱۶۰ هزار تن انواع محصولات تولید کرده است و در مجموع در سال مالی ۱۴۰۲ به مقدار ۱ میلیون و ۹۶۱ هزار تن انواع محصولات تولید کرد و بر این اساس تولید سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشت. لازم به ذکر است که آریا در سال ۱۴۰۲ نسبت به همه ادوار گذشته بالاترین مقدار تولید را ثبت کرد. 

مقدار فروش آریا در آخرین ماه زمستان ۱۴۰۲ حدود  ۱۰۵ هزار تن بود که نسبت به اسفند ماه سال گذشته ۵ درصد رشد داشته است. بر این اساس فروش آریا در سال ۱۴۰۲ معادل ۱ میلیون و ۱۶۳ هزار تن بوده است که نسبت به سال ۱۴۰۱ دارای ۷ درصد رشد داشت و همچنین بالاترین مقدار فروشی بود که تا کنون این شرکت در تاریخ فعالیت خود به ثبت رسانده است. 

مبلغ فروش آریا در طی ماه اسفند۳۵،۹۲۰ میلیارد ریال و این مبلغ نسبت به فروش اسفند سال ۱۴۰۱ با ۱۱ درصد رشد همراه بود. مبلغ فروش تجمعی سال ۱۴۰۲ آریا معادل ۳۳۸،۸۰۸ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۲۳ درصدی داشته است. 

 

بر اساس این گزارش میانگین مبلغ فروش در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به ترتیب برابر با ۲۲ و ۲۳ هزار میلیارد ریال بود و مبلغ فروش اسفند ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به میانگین مبلغ فروش سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به ترتیب۶۲ و ۵۷  درصد بالاتر بوده است. 

بررسی تولید و فروش این شرکت نشان‌دهنده آن است که آریا توانسته در سال ۱۴۰۲ رکورد تولید و فروش تمامی ادوار خود را بشکند.  

علی‌رغم همه موانع و مشکلات موجود از جمله کاهش نرخ جهانی محصولات، تحریم‌ها و …… آریا توانسته رکورد مبلغ فروش را نیز طی همه ادوار فعالیت خود به ثبت برساند. 

پس از انتشار فعالیت ماه ۱۲ و مشخص شدن عملکرد فروش سال مالی ۱۴۰۲ باید دید سود حاصل از این عملکرد درخشان به چه میزان خواهد بود. خوشبختانه آریاساسول در طی دو سال گذشته همواره اولین شرکتی بوده که اقدام به انتشار صورت‌های مالی سالانه خود در ماه فروردین کرده و پس از آن نیز در اولین فرصت اقدام به برگزاری مجمع، اتخاذ تصمیم در خصوص میزان سود تقسیمی و در نهایت پرداخت سود تقسیمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن کرده است. 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن