بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69288
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 25 مرداد 02 3:18 ب.ظ

مدیر عامل بانک ملت :

آریاساسول در مدیریت، صادرات، تولید، توسعه، نشر اطلاعات در بورس و سایر مسائل همواره از برترین شرکت های کشور بوده است/ برای تأمین مالی پروژه‌های توسعه‌ای آریاساسول اعلام امادگی می کنیم

مدیر عامل بانک ملت گفت: آریاساسول در مدیریت، صادرات، تولید، توسعه، نشر اطلاعات در بورس و سایر مسائل همواره از برترین شرکت های کشور بوده است.

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، رضا دولت‌آبادی، مدیرعامل بانک ملت، به‌همراه مدیران ارشد این بانک صبح امروز (۲۴ مرداد ماه) با حضور در شرکت پلیمر آریاساسول با محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت، دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول ضمن اشاره به روابط خوب بانک ملت و شرکت در حوزه فعالیت‌های مالی و اعتباری در تشریح این همکاری‌ها گفت: آریاساسول با اعتماد به بانک ملت، بخش عمده‌ای از سپرده‌های خود را در این بانک سرمایه‌گذاری کرده است، از طرفی بانک ملت نیز با پرداخت تسهیلات برای طرح‌های توسعه و پرسنل شرکت همواره در کنار شرکت بوده است.

وی از جایگاه ویژه شرکت پلیمر آریاساسول یاد کرد و افزود: آریاساسول اخیراً از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار در بین ۸۲۸ شرکت بورسی به‌عنوان برترین ناشر شناخته شده و مورد تقدیر قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت تصریح کرد: این جایگاه با پرداخت به‌موقع سود سهامداران از جمله پرداخت ۴ روز بعد از مجمع سال ۱۴۰۱، برگزاری به‌موقع مجمع در مدت کمتر از ۵ هفته بعد از پایان سال مالی و شفافیت اطلاعاتی که منتشر می‌کند، محقق شده است.

حیدرزاده افزود: کسب رتبه AA برای سومین سال پیاپی و چهارمین دوره در رتبه‌بندی شرکت پایا که خبر آن به زودی منتشر می‌شود و کسب جوایز متعدد در رویدادهای ملی و بین‌المللی از جمله تجارب برتر و نوآوری، جایگاه شرکت آریاساسول را در بالاترین سطوح تثبیت کرده است که در برخی موارد از شرکت‌های بین‌المللی از جمله آرامکو پیش افتاده‌ایم.

برای طرح‌های توسعه به پشتوانه مالی نیاز داریم

وی با تأکید بر اینکه این شرکت توانمندی‌های بسیاری دارد که در کشور شرکتی شاخص شناخته می‌شود، تصریح کرد: ما تمایل داریم با انتقال تجربه شرکت‌های بسیاری همچون آریاساسول در کشور داشته باشیم که افتخار ایران باشیم.

مدیرعامل شرکت، طرح‌های توسعه‌ای آریاساسول را برشمرد و گفت: برای پیشبرد این طرح‌ها که می‌تواند به ارزآوری برای کشور منجر شود به منابع بانک‌های معتبر کشور از جمله بانک ملت نیاز داریم.

حیدرزاده از ضرورت بهره‌وری سپرده‌های شرکت نزد بانک ملت یاد و تصریح کرد: با توجه به منابع مالی شرکت نزد بانک ملت باید حداکثر بهره‌وری از آن حاصل شود و در همین راستا پرداخت تسهیلات مناسب به کارکنان باید در دستور کار بانک ملت باشد.

 

جایگاه برتر آریاساسول وظیفه بانک ملت را سنگین‌ می‌کند

رضا دولت‌آبادی، مدیرعامل بانک ملت، از شرکت آریاساسول به‌عنوان یکی از موفق‌ترین شرکت‌های کشور یاد کرد و گفت: آریاساسول در مدیریت، صادرات، تولید، توسعه، نشر اطلاعات در بورس و سایر مسائل همواره برتری‌هایی داشته است که این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی بانک ملت را به لحاظ سرمایه ثبتی و نظارتی بزرگ‌ترین بانک کشور برشمرد و گفت: آمادگی داریم برای تأمین مالی پروژه‌های توسعه‌ای آریاساسول به تنهایی یا با توجه به محدودیت‌های بانکی به‌صورت کنسرسیومی متشکل از چند بانک اقدام کنیم.

مدیرعامل بانک ملت از آمادگی این بانک برای تأمین مالی ریالی و ارزی شرکت پلیمر آریاساسول خبر داد و تصریح کرد: در صورت گشایش‌های بین‌المللی، با توجه به کفایت سرمایه بانک ملت می‌توان برای جذب سرمایه و همینطور تأمین مالی خارج از کشور گام‌های بلندی برداشت.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن