بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69313
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 8 شهریور 02 10:45 ق.ظ

فروش آثار نقاشی معلولین در شرکت پلیمر آریاساسول

ثلاث- نمایشگاه آثار نقاشی معلولین مؤسسه کلید بهشت در شرکت پلیمر آریاساسول برای کارکنان این شرکت به نمایش درآمد و کارکنان شرکت ضمن حمایت معنوی از توان‌خواهان این مرکز با خرید آثار نقاشی کمک‌های مالی خود را برای کمک به این افراد اعطا کردند.

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، صبح امروز (۷ شهریور ۱۴۰۲) نمایشگاه آثار نقاشی توان‌خواهان مؤسسه کلید بهشت کنگان کار خود را آغاز کرد.

خردادماه سال ۱۴۰۲ بود که مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت پلیمر آریاساسول با حضور در میان معلولین مؤسسه کلید بهشت برای بهبود خدمت رسانی به این توان‌خواهان، کمک‌هایی را برای این مرکز ارائه و به‌صورت ماهانه حمایت‌های مادی و معنوی شرکت را به این مؤسسه اعطا کردند.

پس از آن بود که با همفکری مدیران شرکت، برای برگزاری نمایشگاه و عرضه آثار نقاشی توان‌خواهان برای جلب کمک‌های مادی تصمیم گرفته شد.

شرکت پلیمر آریاساسول با برگزاری این نمایشگاه در سطح شرکت برای کارکنان، وجه تمامی آثار خریداری شده را به‌صورت کامل برای کمک به توان‌خواهان به این مرکز اعطا می‌کند و قرار است برگزاری چنین رویدادهایی تداوم داشته باشد.

آریاساسول سفیر توان‌خواهان کلید بهشت می‌شود

محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت در این آیین، ضمن خوش آمدگویی به مدیران استانی، همچنین توان‌خواهان و اصحاب رسانه گفت: این نمایشگاه فرصتی برای کارکنان شرکت است تا کمک‌های مادی و معنوی خود را به توان‌خواهان این مؤسسه برسانند.

وی تأکید کرد: برای کار خیر نباید منتظر دیگران بود و برای این موضوع می‌بایست داوطلبانه و شتابان گام برداشت.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول از تلاش شرکت برای تثبیت جایگاه خود به‌عنوان سفیر توان‌خواهان کلید ‌بهشت یاد کرد و افزود: داوطلب بودن برای اقدام‌های نیک یک قدرت است و این جز با نیت خیر محقق نمی‌شود.

وی افزود: این توان‌خواهان ولی نعمت ما هستند و به آن‌ها افتخار می‌کنیم، وجود آن‌ها به تولید، زندگی شخصی و خانواده ما برکت خواهد داد و تداوم این امر خیر را وظیفه شرعی و دینی خود می‌دانیم.

حیدرزاده با تأکید بر اینکه این اقدام توفیقی برای آریاساسول است، تصریح کرد: همکاران آریاساسول خود برای این اقدام نیک پیش قدم بودند و بنده مفتخر به نمایندگی همکاران هستم و امید دارم این قبیل اقدام‌ها را گسترش دهیم و الگویی برای سایر شرکت‌ها و پتروشیمی‌های سطح استان و منطقه باشیم.

وی با بیان اینکه معلولین چیزی از افراد عادی کم ندارند، گفت: این عزیزان بنا به جبر زندگی امکانات و رفاهیات زندگی ما را ندارند و حداقل کاری که می‌توانیم انجام دهیم، اهدای کمک‌های مالی است تا مسیر شکوفایی این عزیزان را فرآهم آوریم.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول با تأکید بر اینکه در صورت فروش نرفتن تابلویی، شرکت با آغوش باز خریدار این آثار هنری است، اذعان کرد: پیشنهاد می‌کنم همکاران تابلوهای خریداری شده را در جای‌جای شرکت نصب کنند تا فرهنگ کمک به اقشار ضعیف در بین کارکنان و در شرکت جاری شود.

آریاساسول شریک اجتماعی بهزیستی استان بوشهر

رضا محمودی، سرپرست بهزیستی استان بوشهر نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حمایت و اقدام پسندیده شرکت پلیمر آریاساسول از توان‌خواهان مؤسسه کلید بهشت، گفت: کمک به جامعه ۱۱۰ هزار نفری افراد تحت پوشش استان بوشهر کار زیادی را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه برای خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی استان به شرکای اجتماعی نیاز داریم، تصریح کرد: شرکای اجتماعی ما رسانه‌ها و صنعت منطقه هستند و این شراکت را با آریاساسول آغاز کرده‌ایم.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر از الزام فرهنگ‌سازی برای اقدام‌های مرتبط با انسان‌ها یاد کرد و افزود: اگر می‌‌خواهیم توسعه پایدار باشد، دچار نقصان نشود و به بالندگی و تعالی برسد، هر شرکتی باید به‌گونه‌ای عمل کند که به بن‌بست نخورد.

محمودی اذعان کرد: یکی از این کارهایی که صنعت در حوزه پایداری می‌تواند انجام دهد، احساس مسئولیت‌پذیری در مقابل اجتماع است و اگر این مسئولیت‌پذیری خود را بروز دهد، در توسعه شرکت نقش خواهد داشت و جامعه آن شرکت را می‌پذیرد و مسیر توسعه آن هموار می‌شود.

با شکوه‌ترین روز کلید بهشت رقم خورد

جان‌نثار احمدی این روز را با شکوه‌ترین رخداد در عمر ۲۲ ساله مؤسسه کلید بهشت برشمرد و تأکید کرد: در طول تاریخ خدمت‌رسانی به معلولین کلید بهشت در ۲ مرکز این نخستین‌بار است که چنین اتفاقی روی داده است و جای تقدیر و سپاسگذاری دارد.

مدیرعامل مؤسسه کلید بهشت تصریح کرد: این افراد از سوی خانواده و جامعه طرد شده‌اند و نیاز جدی به توجه و حمایت دارند و انتظار داریم همه بخش‌های جامعه کنار ما باشند و فعالیت ما را ببینند و پیشنهادهای خود را برای بهبود فعالیت‌ ما ارئه دهند، همچنین ما را حمایت و یاری کنند.

احمدی گفت: این کودکان به خواست خود اینگونه خلق نشده‌اند و ناخواسته این رنج را تحمل می‌کنند و حداقل حمایت ما حضور در کنار آن‌ها و شکرگزاری خداوند متعال است که به ما سلامتی عطا کرده و شرکت پلیمر آریاساسول این گام را برداشت و در کنار این عزیزان قرار گرفت و برای حمایت از آن‌ها سنگ تمام گذاشت.

وی ضمن برشمردن کمک‌های شرکت پلیمر آریاساسول به مؤسسه  کلید بهشت تصریح کرد: این نقاشی‌ها حاصل سال‌ها تلاش همکاران ما است که آرام آرام توان‌خواهان مرکز را به چنین توانمندی رساندند که تلاش‌های آن‌ها شایسته تقدیر و تشکر است.

در پایان این مراسم توان‌خواهان مرکز کلید بهشت حاضر در شرکت مورد مهر و قدردانی قرار گرفتند.

حسن غلامی مجری محبوب و توانمند استان و کشور نیز بخشی از این برنامه به اجرای هنرمندی پرداخت.

***

لازم به ذکر است تا پایان روز اول، بخش عمده‌ای از آثار عرضه شده در نمایشگاه به‌فروش رسید و این نمایشگاه با آثار باقی‌مانده فردا (۸ شهریور ۱۴۰۲) برای کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول برقرار است که گزارش کامل مبالغ حمایتی اطلاع رسانی می‌شود.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن