بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69955
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 3 بهمن 02 9:56 ق.ظ

پتروشیمی نوری دست نیافتنی و متمایز / بالاتر از سایر شرکت های پتروشیمی کشور

ثلاث- شرکت پتروشیمی نوری در بیست و ششمین سال همایش صد شرکت برتر کشور و بر اساس رتبه بندی IMI100 بالاتر از سایر شرکت های پتروشیمی فعال در ایران قرار گرفت.

 

  پتروشیمی نوری برترین شرکت پتروشیمی کشور

 در همایش معتبر صد شرکت برتر ایران

شرکت پتروشیمی نوری در بیست و ششمین سال همایش صد شرکت برتر کشور و بر اساس رتبه بندی IMI100 بالاتر از سایر شرکت های پتروشیمی فعال در ایران قرار گرفت.

 

به گزارش برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی پتروشیمی نوری، بیست و ششمین همایش شرکت های برتر ایران بر اساس رتبه بندی IMI-100 روز دوشنبه دوم بهمن ماه، با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، دکتر عباس علی‌آبادی وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، معاونین و جمع کثیری از مدیران بنگاه های بزرگ اقتصادی کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این همایش که هر ساله توسط سازمان مدیریت صنعتی و مرکز رتبه بندی شرکت های برتر، و با هدف معرفی شرکت های برتر ایران، افزایش سطح همکاری بین شرکت های دولتی و خصوصی کشور، ایجاد زمینه تعامل بیشتر مدیران و سیاست گذاران، گسترش رقابت سالم بین بنگاههای اقتصادی و شفاف سازی فضای کسب و کار برگزار می شود، شرکت پتروشیمی نوری توانست بر مبنای اطلاعات مالی سال ۱۴۰۱، بالاتر از سایر شرکت های پتروشیمی کشور، و رتبه ی سیزدهم  صنایع کشور در بین صد شرکت برتر ایران کسب نماید.

گفتنی است این شرکت در سال گذشته نیز به دلیل تداوم روند افزایشی شاخص های اقتصادی و بهره وری در طول چهار سال ما قبل آن توانسته بود تندیس و لوح شرکت پیشرو را از این همایش معتبر ملی کسب نماید.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن