بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 70005
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 9 بهمن 02 8:50 ق.ظ

استاندار بوشهر:

مسئولیت های اجتماعی صنعت را در قبال کنگان، عسلویه و همچنین مناطق متاثر را نظامند کرده ایم و به یک مبلغ تعیین شده و سالانه رسیده ایم

ثلاث- استاندار بوشهر گفت: مسئولیت های اجتماعی صنعت را در قبال کنگان، عسلویه و همچنین مناطق متاثر را نظامند کرده ایم و به یک مبلغ تعیین شده و سالانه رسیده ایم.

به گزارش ثلاث جنوب، استاندار بوشهر در جمع نخبگان و فعالین اجتماعی و رسانه های شهرستان کنگان گفت: ما مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت را نظامند کرده ایم.

احمد محمدی زاده افزود:  این توافق[ با مدیران صنعت نفت ] از سال ۱۴۰۰ انجام شد .

وی عنوان کرد: ما در این توافق به دنبال حق مردم استان و منطقه بوده ایم و لذا باید یک عدد ]برای پرداخت سالانه به عنوان مسئولیت های اجتماعی] تعیین می کردیم که انجام شد.  

استاندار بوشهر تصریح کرد: اینکه با اظهار عجز و خواهش و واسطه، مبلغ ناچیزی به  منطقه یا استان پرداخت شود، به هیچ عنوان مورد قبول ما نبود. خوشبختانه اکنون مبلغ را به شکل سالانه تعیین کرده ایم.

احمدی زاده گفت: امروز هزینه هایی که صنعت در حوزه های مختلف به شهرستان های کنگان و شهرستان عسلویه تحمیل می کند، به نسبت کمک هایی که به این دو شهرستان انجام می دهد، عددی نیست.

وی افزود: هزینه های که [ صنعت مستقر در شهرستان های کنگان و عسلویه] بر بیمارستان های ما، راه ها و جاده های ما، مدارس[ کمبود کلاس های درس] ما و سایر زیر ساخت های ما در این دو شهرستان تحمیل کرده است، بسیار زیاد بوده و کمک هایی که به این دوشهرستان شده، یک هزارم این هزینه ها نیست.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن