بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 9569
تعداد نظرات:۵ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 2 دی 93 9:50 ق.ظ

تصاویر / عکاسی از بافت در قلات

تصاویر زیر با عنوان بافت (تکسچر) توسط عکاس کنگانی آقای موسی کرمی در روستای قلات و شهر شیراز گرفته شده اند که در این مطلب به نمایش گذاشته می شوند. روستای تاریخی قلات در ۳۶ کیلومتری شمال غرب شیراز واقع است. منطقه ای خوش آب و هوا در کنار چشمه ای زیبا و در انبوهی از […]

تصاویر زیر با عنوان بافت (تکسچر) توسط عکاس کنگانی آقای موسی کرمی در روستای قلات و شهر شیراز گرفته شده اند که در این مطلب به نمایش گذاشته می شوند.

روستای تاریخی قلات در ۳۶ کیلومتری شمال غرب شیراز واقع است. منطقه ای خوش آب و هوا در کنار چشمه ای زیبا و در انبوهی از درختان و باغهای سرسبز . در این روستا بناهایی وجود دارد که قابل ضبط و حفظ می‌باشد از جمله کلیسای روستا است که این کلیسا توسط مسیونرهای مذهبی بین دو جنگ جهانی اول و دوم ایجادشده که دیوار خارجی آن در شرف تخریب است. از آثار به جا مانده دیگر حمام و خانه های قدیمی و بنا های قدیمی با قدمت بیش از ۱۵۰۰ سال است.

بافت-موسی-کرمی (۱) بافت-موسی-کرمی (۲) بافت-موسی-کرمی (۳) بافت-موسی-کرمی (۴) بافت-موسی-کرمی (۵) بافت-موسی-کرمی (۶) بافت-موسی-کرمی (۷) بافت-موسی-کرمی (۸) بافت-موسی-کرمی (۹) بافت-موسی-کرمی (۱۰) بافت-موسی-کرمی (۱۱) بافت-موسی-کرمی (۱۲) بافت-موسی-کرمی (۱۳) بافت-موسی-کرمی (۱۴) بافت-موسی-کرمی (۱۵) بافت-موسی-کرمی (۱۶) بافت-موسی-کرمی (۱۷)

نظرات

  1. safa512 says:

    احسنت موسی زیبا بود

  2. حسن says:

    مثل همیشه زیبا بود

  3. آهوخوش says:

    مثل همیشه عالی استاد

  4. هدا says:

    خیلی زیبا بود

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن