بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64731
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 7 اردیبهشت 00 2:27 ب.ظ

قطعی مکرر آب؛ سریالی چند ساله در کنگان!

ثلاث-مردم شهرستان کنگان بیش از یازده‌ماه با مشکل قطعی یا افت فشار آب مواجه هستند و متاسفانه تاکنون این مشکل حل نشده است.

به گزارش ثلاث،قطعی مکرر آب در کنگان سریالی است که از سال‌ها پیش شروع شده است و ظاهرا پایانی ندارد. وضعیت بسیار بد آب در کنگان سال‌هاست که مردم این شهرستان را کلافه کرده است و پیگیری‌های زیادی در این خصوص انجام شده اما متاسفانه تا به حال این مشکل رفع نشده است.

همه از شدت گرما و شرجی در جنوب کشور خبر دارند و می‌دانند که مردم جنوب کشور ما تابستان بسیار سختی دارند، حال نبود آب را به این گرمای شدید اضاف کنید، با این کار شاید بتوانید درد مردم جنوب کشور به ویژه در شهرستان کنگان را احساس کنید.

در این ماه مبارک رمضان که مردم روزه‌اند و معمولا عصرها برای افطار آماده می‌شوند، متاسفانه در برخی محلات کنگان آب قطع می‌شود و تهیه افطار را سخت‌تر می‌کند.

یکی از شهروندان کنگانی که ساکن‌محله گوده می‌باشد به خبرنگار ثلاث گفت: قطعی مکرر آب در کنگان ساعات خاص و معینی ندارد و در ساعاتی که آب وصل می‌شود، افت شدیدی دارد.

وی افزود: پیگیری‌های زیادی برای رفع این مشکل کردیم اما نتیجه‌ نگرفتیم و کسی هم جوابگو نیست.

عدم پاسخگویی مسؤولین!

یکی دیگر از شهروندان کنگانی که ساکن شهرک شهید بهشتی است به خبرنگارثلاث گفت: با وجود این ثروت عظیم در کنگان، ما مردم کنگان باید تا کی مشکل قطعی آب داشته باشیم؟ وی همچنین عنوان کرد:کسی از مسؤولین هم پاسخگوی ما نیست تا بدانیم دقیقا مشکل قطعی آب چیست.

یکی از شهروندان بنکی به خبرنگارثلاث گفت: متاسفانه در بنک وضعیت آب بسیار بد است و هیچکدام از مسؤولین این شهر پاسخگو نیستند و حتی به رئیس اداره آب شهرستان اعلام کرده‌ام اما جوابی نگرفتم.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان کنگان اردیبهشت‌ماه سال گذشته به خبرنگار ثلاث گفته بود که اولویت ما اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان است چرا که این شبکه فرسوده عامل اصلی قطعی آب است.

حسین غلامی فرسوده بودن شبکه آب شهرستان را مشکل اساسی قطعی آب دانست و گفته بود: اگر نوسازی شبکه انجام نشود، حتی اگر سهمیه آب کنگان افزایش یابد، مشکل قطعی آب حل نخواهد شد چرا که آب در شبکه نمی‌ماند و هدر می‌رود.

وی همچنین گفته بود که برای اصلاح بخشی از شبکه آب شهرستان به ۶ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

یازده‌ماه گذشت، قطعی مکرر آب ادامه دارد!

به گزارش ثلاث، حال پس از گذشت ۱۱ ماه از مصاحبه رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان کنگان اما متاسفانه مشکل قطعی آب کماکان وجود دارد و مردم از این وضعیت ناراضی‌اند.

انتظار می‌رود که مسئولین استانی و شهرستانی خصوصا اداره کل آب و فاضلاب استان، استانداری بوشهر، فرمانداری شهرستان و نماینده مردم جنوب استان برای رفع این مشکل به صورت جدی ورود و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

خبرنگار:صلاح خنافره

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن