بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64521
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 24 فروردین 00 11:53 ق.ظ

برابری قیمت رهن و اجاره در تهران و کنگان!

ثلاث-شاهکار جدید ناظرین همیشه غایب بر قیمت ها! مستاجرین در این اوضاع نابسامان به کجا باید پناه ببرند؟


شاهکار جدید ناظرین همیشه غایب بر قیمت ها! مستاجرین در این اوضاع نابسامان به کجا باید پناه ببرند؟

پس از گذشت سالیان سال از بیداد قیمت های رهن و‌اجاره در کنگان، بی نظارتی بر این اصناف همچنان بیداد می کند و در این میان، این مستاجرین هستند که باید تاوان بی مسئولیتی مسئولین زیربط را بدهند!

با اندکی تامل میتوان دریافت که ساماندهی نرخ های رهن و اجاره در کنگان با توجه به وسعت و جمعیت آن، چندان کار سختی هم نیست و تنها ابزار لازمه در این راستا شاید همان خواست اصناف مربوطه ناظر بر شرایط است.

در خصوص اعطای نرخنامه به بنگاه ها نیز اگر نظارت درستی صورت گرفته بود شاید تا به امروز شرایط به مراتب بهتری را شاهد می بودیم.

تعداد از حد گذشته بنگاه های املاک نیز خود مزید بر علت شده است تا هر کدام از بنگاه های مازاد که تعدادشان اندک هم نیست، مستاجرین را ابزاری برای کسب درآمد خود کنند!

اینکه چگونه‌ در شهری به مانند کنگان به این رقم از بنگاه ها مجوز فعالیت داده شده است نیز خود جای تامل دارد که اساس اعطای این همه مجوز چه بوده است؟

با توجه به درخواست های مکرر مردم طی سالیان اخیر و بیداد نرخ های بالای رهن و‌ اجاره امید است تمامی ارگان های مربوطه پس از چندین سال بالاخره طلسم سکوت و بی تفاوتی خود را شکسته و به داد مردم برسند و در این میان بیشتر از همه از اتاق اصناف کنگان در کنترل اوضاع توقع می رود که تا کنون حرکت ملموسی از جانب اصناف دیده نشده است./امواج نیوز

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن