بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 70073
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 11 اسفند 02 5:34 ب.ظ

حضور گرم و پر شور کارکنان شرکت پتروشیمی مرجان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با مشارکت بیش از ۸۵ درصد

ثلاث- کارکنان شرکت پتروشیمی مرجان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با مشارکت بیش از ۸۵ درصدی حضوری پر شور داشتند.

 

مهندس ” فرج اللهی ” مدیر عامل پتروشیمی مرجان همزمان با آغاز رای‌گیری در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور در شعبه سیار اخذ رای مستقر در این مجتمع صنعتی، رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی پتروشیمی مرجان، روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ مدیر عامل و مجموعه کارکنان این مجتمع صنعتی همزمان با شروع فرآیند رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این دوره از انتخابات نیز شرکت نمودند.

گفتنی است مهندس “فرج اللهی” مدیر عامل پتروشیمی مرجان همزمان با آغاز رای‌گیری و حضور در شعبه سیار اخذ رای مستقر در این مجتمع صنعتی، رای خود را به صندوق انداخت.

شایان ذکر است کارکنان خدوم و متعهد شرکت پتروشیمی مرجان با مشارکت بیش از ۸۵ درصدی خود در کنار سایر پتروشیمی های سطح منطقه انرژی پارس حضوری منسجم و پر شور داشته و این اقدام قابل تحسین نشان از عزم، اراده و همت والای این عزیزان سختکوش در عرصه تعیین سرنوشت خود دارد.

روابط عمومی و امور فرهنگی پتروشیمی مرجان

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن