بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69842
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 30 آذر 02 5:00 ب.ظ

رفتارهای انتخاباتی نامزدهای حوزه جنوب استان به شکل جدی تر مورد رصد قرار می گیرد

ثلاث- در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی شهرستان کنگان مطرح شد: رفتارهای انتخاباتی نامزدهای حوزه جنوب استان به شکل جدی تر مورد رصد قرار می گیرد.

جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی شهرستان کنگان با حضور رئیس دادگستری، دادستان، فرمانده سپاه ، رئیس پلیس اطلاعات و نمایندگان فرمانداری،فرماندهی انتظامی، اداره اطلاعات، اطلاعات سپاه و پلیس فتا در تاریخ ۲۹ آذر در دادگستری کنگان برگزار گردید.

در این جلسه، جرایم و تخلفات انتخاباتی طبق قانون جدید انتخابات و نحوه اجرای مصوبات ستاد ملی پیشگیری از جرایم انتخاباتی بررسی و مورد تحلیل قرار گرفت همچنین در این جلسه تصویب گردید که از این تاریخ به صورت جدی رفتارهای انتخاباتی نامزدهای حوزه جنوب مورد رصد قرار می گیرد تا انشاا… شاهد برگزاری یک انتخابات سالم و پرنشاط در ۱۱ اسفند سال جاری باشیم.

‪ در این جلسه مومنی پور بعنوان رئیس ستاد تاکید نمود:  جلسات ستاد پیشگیری حداقل به صورت یک نوبت در ماه تشکیل و در این جلسات جرایم یا تخلفات احتمالی به صورت موردی بررسی و عنداللزوم ضمانت اجراهای قانونی اعمال خواهد گردید

وی تاکید نمود: همه نامزدها و مسئولین ستادها باید با قانون جدید انتخابات آشنا شده و رسانه های جمعی نیز باید در این زمینه اطلاع رسانی نمایند

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن