بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69306
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 8 شهریور 02 3:30 ب.ظ

اجرای مطالعات ارزیابی ریسک اثرات تغییرات اقلیمی برای نخستین‌‌بار در کشور

ثلاث- مطالعات ارزیابی ریسک اثرات تغییرات اقلیمی در شرکت پلیمرآریاساسول مطابق با استاندارد ایزو ۱۴۰۹۰ برای نخستین‌‌بار در کشور اجرا شد.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، این پروژه برای نخستین‌بار در کشور اجرایی شده و با رویکرد تأثیرات اقلیمی بر شرایط محیطی کسب و کار در آریاساسول اجرا می‌شود.

این مطالعه سازمان را قادر می‌سازد تا اثرات آب و هوایی را ارزیابی و خود را آماده انطباق با تغییرات و علیه تغییرات اقلیمی مقاوم‌تر سازد؛ همچنین مطالعات تغییرات اقلیم کمک می‌کند فرصت‌های بالقوه برای به حداکثر رساندن استفاده از منابع را مشخص کند.

تغییرات اقلیمی ریسک‌های زیادی برای بسیاری از کسب و کارها دارد.

تغییرات آب و هوایی‌، افزایش درجه حرارت و انتشار گازهای گلخانه‌ای، نمونه‌هایی از جنبه‌های شرایط اقلیمی هستند که می‌توانند بر کسب و کارها تأثیر بگذارند.

بنابراین، داشتن برنامه‌های قوی برای انطباق با تغییرات آب و هوایی، کلید موفقیت بنگاه‌های اقتصادی است.

در حال حاضر مطالعات ارزیابی ریسک اثرات تغییر اقلیم بر شرکت پلیمرآریاساسول طبق ایزو ۱۴۰۹۰ به مرحله نهایی رسید.

شرکت پلیمرآریاساسول به‌عنوان شرکت پیشتاز در حفظ محیط زیست و دارنده ۵ تندیس زرین و سیمین جایزه صنعت سبز سازمان حفاظت محیط زیست، به‌منظور هم‌افزایی با سیاست‌های کلان کاهش آلاینده‌ها و بهبود کیفیت محیط زیست منطقه پارس جنوبی اقدامات مؤثری را اجرا کرده و دستاورهای حاصل از تجربیات موفق را با سایر شرکت‌های پتروشیمی و پالایشگاهی کشور به اشتراک گذاشته است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن