بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62896
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 15 آذر 99 10:30 ق.ظ

یک سال حبس در انتظار مخدوش کنندگان پلاک خودرو

ثلاث-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: بر اساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی جرم تلقی شده و افراد خاطی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خود می‌کنند از ۶ ماه تا یک سال حبس محکوم می‌گردند.

سرهنگ قدرت اله کشکولی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت تردد ناشی از بیماری کرونا، بعضا شاهد این بودیم که برخی از رانندگان و هنجارشکنان قانون، با سو استفاده از موقعیت پیش آمده از وضعیت کرونایی، اقدام به دستکاری، مخدوش کردن و پوشاندن پلاک و یا استفاده از پلاک سایر وسایل نقلیه به صورت غیر مجاز می‌نمایند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: این اقدام بر اساس  ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی جرم تلقی شده و افراد خاطی از ۶ ماه تا یک سال حبس محکوم می‌گردند.

کشکولی با تاکید بر این موضوع اشاره کرد: پلیس با هوشیاری تمام و با استفاده از ابزارها و ظرفیت‌های قانونی  مالکان خودروهایی که با پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک در معابر شهری و بیرون از شهری تردد کنند را شناسایی و علاوه بر اعمال قانون و توقیف وسیله نقلیه، رانندگان خاطی را به مراجع قضایی معرفی می‌نماید.

وی در پایان از همکاری و همراهی مردم خوب و فهیم استان در اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی تشکر و قدردانی کرد و گفت: شهروندان از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند و در خانه بمانند تا ان شاءالله شاهد کاهش و قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا در استان باشیم.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن