بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69832
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 24 آذر 02 11:17 ب.ظ

راننده حادثه ساز و متواری در کنگان دستگیر شد

ثلاث- راننده خودرو که پس از برخورد با عابر پیاده، در خیابان مسکن مهر کنگان، متواری شده بود، با تلاش شبانه روزی ماموران کلانتری۱۱ دستگیر شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس؛ سرهنگ “حمیدرضا حبیبی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: هفته گذشته در پی وصول خبری مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو با یک نفر عابر پیاده(پسر بچه۳ساله) به آدرس خیابان قائم روبروی منازل مسکن مهر و متواری شدن راننده،ماموران انتظامی جهت بررسی در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این تصادف متاسفانه باعث فوت این شهروند کنگانی شده بود گفت:به دنبال این حادثه،شناسایی و دستگیری راننده متواری و توقیف خودرو به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کنگان به اقدامات پلیس در جهت شناسایی و دستگیری عامل این حادثه اشاره کرد و گفت: با اقدامات هوشمندانه و شبانه روزی کاراگاهان این فرماندهی، خودروی مورد نظر در یکی از محلات شهر کنگان شناسایی و راننده متواری دستگیر ،خودرو توقیف و متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی گردید.

سرهنگ حبیبی ضمن ابراز تاسف نسبت به این حادثه دلخراش با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی،گفت:اقدامات پلیس در صورتی موفقیت آمیز است که مردم احساس کنند که پلیس در خدمت جامعه و مردم است و آن را از خود بدانند.

فرمانده انتظامی کنگان در پایان خاطر نشان کرد:نتیجه عدم رعایت قوانین و نکات ایمنی بیشتر و بهتر برای جامعه روشن شود تا مردم بدانند که در صورت عدم رعایت قوانین چه سرنوشتی ممکن است در انتظار آنان باشد.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن