بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65345
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 21 تیر 00 8:47 ق.ظ

انهدام باند سارقان مغازه “در کنگان”

ثلاث-فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از دستگیری اعضای باند چهار نفره سرقت و کشف ۹فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.


به گزارش ثلاث،سرهنگ رهام رضایی در گفت و گو با خبرنگاران گفت : در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سارقان حرفه ای، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کنگان با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس یک باند چهارنفره سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، آنان را طی سه عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک دستگاه موتورسیکلت پاکشتی، تعداد زیادی لوازم خانگی و ابزارآلات مورد استفاده در سرقت از آنان کشف کردند.

سرهنگ رضایی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های فنی پلیس به ۹فقره انواع سرقت شامل:سرقت سه دستگاه موتورسیکلت پاکشتی، سه فقره سرقت مغازه،دو فقره سرقت اماکن خصوصی و یک فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق در سطح شهرستان اعتراف کردند.

رضایی در خاتمه ی سخنان خود با اشاره به اینکه پس از تشکیل پرونده ی قضائی هرچهار متهم تحویل مراجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: سارقان همواره به دنبال اجرای نقشه های خود برای وقوع انواع سرقت و جرائم هستند لذا بر همه ی اقشار مختلف جامعه ضروری است تا ضمن رعایت اقدامات حفاظتی و امنیتی در نگهداری اموالشان، در صورت رویت هر گونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق شماره۱۱۰به پلیس اطلاع دهند

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن