بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66171
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 7 آبان 00 2:55 ب.ظ

امام جمعه گنگان:

عدالت اقتضاء می کند سهم شهرستان کنگان در حوزه مسئولیت های اجتماعی صنعت ویژه دیده شود/ پارازیت ها در برخی محله های شهر موجب محروم شدن شهروندان از رسانه ملی شده است

ثلاث- امام جمعه شهرستان کنگان: عدالت اقتضاء می کند سهم شهرستان کنگان در حوزه مسئولیت های اجتماعی صنعت ویژه دیده شود / وضعیت عرضه نان در کنگان نامطلوب است و مردم به شدت گلایه مندند / پارازیت ها در برخی محله های شهر موجب محروم شدن شهروندان از رسانه ملی شده است

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با الهام از فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص عدالت و پیوست آن در همه برنامه ها و مقررات افزود: عدالت غیر از مساوات است و عدالت اقتضا می کند سهم کنگان به دلیل میزبانی از صنعت ، میزان سرمایه گزاری های در این منطقه و افزایش جمعیت ، در بهره مندی از مسئولیت های اجتماعی صنعت به مناطق پیرامونی بیشتر از جاهای دیگر باشد.
وی در بخش دیگر با تبریک هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید دانش آموز محمد حسین فهمیده عنوان کرد: شهید علی لندی و شهید صافی (از شهدای شهرستان کنگان) نشان دادند کشور فهمیده و فهمیده های فراوانی را در دامان خود پرورش داده است.
محمودی با نکوداشت روز نوجوان به جایگاه نوجوانان و اهتمام و تاکید دین به این قشر اشاره و عنوان داشت: در کنار مسئله تعلیم هم خانواده ها و هم متولیان آموزش و پرورش به مسئله مهم و اساسی تربیت اهتمام جدی ورزند.
خطیب جمعه ۱۳ آبان را نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران دانست و با بیان اینکه شعار مرگ برآمریکا تا نابودی این جرثومه فساد و شیطان بزرگ ادامه خواهد داشت، خاطرنشان ساخت : خون مطهر دانش آموزان شهید نماد مظلومیت ملت ایران و خونخواهی آمریکای جنایتکار است.
محمودی در بخش دیگر با اشاره به سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به شهر مقدس قم و بیان اینکه عظمت این شهر مدیون آن بانوی بزرگ است گفت: امروز قم افتخاری برای جهان تشیع، مرکزی برای فراگیری معارف اهلبیت علیهم السلام ، کانون آغاز نهضت انقلاب شکوهمند اسلامی ، حرم اهلبیت و عُش آل محمد است.
امام جمعه کنگان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست اندرکاران کنگره شهدای استان زنجان اشاره و با بیان اینکه معظم له شهیدان را برگزیدگان خداوند متعال دانسته و برگزاری یادواره ها را یک حسنه بزرگ عنوان و برلزوم نام گزاری کوچه ها و خیابان ها تاکید فرمودند ، گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا در نامگزاری ها توجه کنند که با اسم چه کسانی این شهر یا روستا مفتخر می شود بنابراین در نامگزاری ها از نام مبارک شهدا استفاده شود.
وی در ادامه به مسئله پارازیت ها در برخی محله های شهر اشاره و با بیان اینکه این مسئله موجب عدم برخورداری شهروندان از رسانه ملی شده است تاکید کرد: مسئولان مربوطه تلاش کنند با رفع مشکل ، زمینه برخورداری مردم بویژه نوجوانان و جوانان را از شبکه های داخل فراهم و مانع گرایش آنان به غیر از آن شوند.
امام جمعه کنگان به گلایه مندی مردم از وضعیت نامطلوب عرضه نان در نانوایی ها در بعد کمی و کیفی و نیز شلوغی صفوف نانوایی ها اشاره و خاطرنشان ساخت: مسئله نان و نانوایی ها در کنگان نیازمند مدیریت صحیح و اصولی است و بایستی دستگاه های مسئول و ناظر در این زمینه با متخلفین برخورد قانونی نمایند.
محمودی به برخی از ناهنجاری ها در ساحل و چشمه بی بی حبش اشاره و تاکید کرد: دستگاه های مسئول در این حوزه اجازه ندهند عده ای حریم دین را شکسته و موجب آزردگی خاطر مردم مومن ، متدین و نجیب کنگان شوند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن