بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69465
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 21 مهر 02 4:22 ب.ظ

امام جمعه کنگان: اقدامات شورای راهبردی پارس جنوبی قابل تحسین است

ثلاث- امام جمعه شهر کنگان به اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیت های اجتماعی با مشارکت شورای راهبردی پارس جنوبی اشاره و از عملکرد این شورا تقدیر کرد.

 

اقدامات شورای راهبردی پارس جنوبی قابل تحسین است

 

امام جمعه شهر کنگان به اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیت های اجتماعی با مشارکت شورای راهبردی پارس جنوبی اشاره و از عملکرد این شورا تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،حجت الاسلام محمود محمودی، در حاشیه آیین انعقاد تفاهمنامه شورای راهبردی پارس جنوبی با فرمانداران چهار شهرستان عسلویه، کنگان، جم و دیر  برای اجرای طرح های عمرانی که آمفی تئاتر مجتمع پتروشیمی جم برگزار شد، بر اهمیت خدمت به مردم تاکید کرد و این اقدام را تحسین برانگیز و پیروی از سیره نبوی دانست. 

وی گفت : رویکرد جدید شورای راهبردی قابل تحسین است و امیدریم که سهم هر شهرستان براساس انصاف و میزان آسیب پذیری از صنعت لحاظ شود.

امام جمعه کنگان اقدامی که برای عمل به مسئولیت های اجتماعی در مناطق پیرامونی منطقه پارس جنوبی انجام گرفته را الگوی پیشرفت ایران اسلامی و مقدمه ای برای اجرای عادلانه مسئولیت اجتماعی خواند. 

وی با بیان اینکه اگرچه کارهای بزرگ و قابل تقدیری توسط شرکت های بزرگ صنعتی در منطقه انجام شده اما توسعه این اقدامات نیز ضروری است، افزود:  مردم جنوب استان بوشهر مردمی نجیب، متدین، کم توقع و انقلابی هستند که همواره پای نظام بوده و خواهند بود و حق مسلم آنهاست که بیش از این نیز به آنها خدمت شود و شایسته نیست با مشکلاتی همچون کمبود آب، زیرساخت های آموزشی و فرهنگی مواجه باشند. 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن