بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69591
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 13 آبان 02 0:36 ق.ظ

اعتراض امام جمعه شهرستان دیر به صحبت های استاندار؛

تصمیم استانداری برای خروج اعتبارات و تصمیم گیری های شورای راهبردی از جنوب استان را نمی پذیریم

ثلاث- امام جمعه شهرستان دیر در اعتراض به صحبت های استاندار بوشهر گفت؛ تصمیم استانداری برای خروج اعتبارات و تصمیم گیری های شورای راهبردی از جنوب استان را نمی پذیریم.

 

 

امام جمعه دیر با تاکید بر اینکه ما سعی می کنیم برخی از مسائل را به خطبه ها نکشانیم، ابراز کرد: چندی پیش در بحث اعتبارات، برخی از ائمه جمعه جنوب استان موضع گرفتند؛ ما سعی کردیم با برخی از مسئولین تماس گرفته و تذکر دادیم.

وی به صحبت های اخیر استاندار بوشهر در خصوص نحوه هزینه کرد اعتبارات شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس اشاره کرد و گفت: استاندار محترم فرمودند که هر گونه هزینه کرد در شورای راهبردی باید از طریق استانداری و مدیران استانداری صورت گیرد.

همه می دانند که این ۴ شهرستان جنوبی(   عسلویه، کنگان دیر و جم ) هستند که آسیب ها را تحمل می کنند و این آلایندگی و سایر مشکلاتی که هست به این شهرستان ها مربوط است؛ البته ما از میزان این کمک هایی که شورای راهبردی به ۴ شهرستان می کند راضی و قانع نیستیم.

کمک ها مطلوب نیست اما اینکه همین کمک ها هم، مدیران استانی بخواهند در باره اش تصمیم بگیرند،

تجربه ثابت کرده است که الفاتحه؛ دیگر چیزی نصیب مردم منطقه ما نخواهد شد کما اینکه درباره اعتبارات سفر ریاست جمهوری ، خود اقایان[ استاندار بوشهر] قبلا اعلام کرده اند که بخش عمده اش را به شهرستان های دیگر داده اند؛ البته به شهرستان ما [دیر] هم داده بودند، ولی نسبت به جاهای دیگر، کم بود.

حداقل، چیزی که مربوط به اینجا(این منطقه) است، باید افزایش پیدا کند، اما اینکه همین هم، در حوزه استانداری برود و استانداری بخواهد برای آن تصمیم بگیرد که کجا هزینه شود را نمی پذیریم.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن