بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 68748
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 24 اسفند 01 0:38 ق.ظ

به همت شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس؛

اهدای ۷۰۰ نسخه کتاب به ارزش یک میلیارد ریال به کتابخانه‌ های عمومی شهرستان کنگان

ثلاث- به همت شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس ، ۷۰۰ نسخه کتاب به ارزش یک میلیارد ریال به کتابخانه‌ های عمومی شهرستان کنگان اهدا شد.

 

ثلاث – شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تامین منابع جدید برای کتابخانه های عمومی شهرستان کنگان، بالغ بر ۷۰۰ نسخه کتاب به ارزش یک میلیارد ریال به اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان اهدا کرد.

پشتیبان نژاد رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کنگان در این باره گفت :در پی نشست با شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه و رایزنی های آقای عبدالحمید شعرانی دبیر محترم شورای راهبردی و در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی و فرهنگی شرکت های پتروشیمی، معادل مبلغ یک میلیارد ریال کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان کنگان اهدا گردید.

کتاب‌های اهدایی، در موضوعات کودک و نوجوان، روانشناسی، علوم کاربردی،تعلیم و تربیت، داستان، کتب مرجع و منابع درخواستی اعضای کتابخانه های عمومی شهرستان هستند.

پشتیبان نژاد ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام شایسته  اظهار داشت که اهدای کتاب موجب غنی‌سازی و تقویت منابع کتابخانه های عمومی و به دنبال آن موجب ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین مردم خواهد شد، و راهی بسوی انتشار دانایی و بالا رفتن سرانه مطالعه شهروندان است.

گفتنی است شهرستان کنگان دارای پنج باب کتابخانه عمومی می باشد و با ۶۵ هزار نسخه کتاب به مردم این شهرستان خدمات رسانی می کند.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن