بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69584
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 12 آبان 02 3:51 ب.ظ

با همت منطقه ویژه پارس و شورای راهبردی رؤیای حمایت از قهرمانان ورزشی شهرستان کنگان تجلیل شد

ثلاث- با همت منطقه ویژه پارس و شورای راهبردی رؤیای حمایت از قهرمانان ورزشی شهرستان کنگان تجلیل شد.

 

سه شنبه نهم آبان‌ماه روزی به یاد ماندنی در برگ خاطرات قهرمانان ورزشی و حامیان ورزش شهرستان کنگان به ثبت رسید. با حمایت های بی دریغ مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس  و شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس، هیئت ورزش های همگانی و اداره ورزش و جوانان این شهرستان برای نخستین بار در تاریخ ورزشی این شهرستان، همایش تقدیر از قهرمانان راه یافته به تیم های ملی در رشته های مختلف ورزشی هیئت های برتر شهرستان و همچنین حامیان و هیئت های فعال ورزشی صورت پذیرفت.

این همایش با حضور جمع کثیری از ورزشکاران و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد. در ابتدای مراسم مجری و گوینده توانمند هم استانی شاهین بهرام نژاد از خصلت نیکوی مردمان جنوب استان و میزبانان خوب حوزه صنعت گاز و پتروشیمی مطالبی مطرح کرد و در ادامه امام جمعه شهرستان کنگان به بیان مطالبی در حوزه ورزش پرداخت. وی، حمایت از ورزشکاران را امری خوب و بجا توصیف کرد و بیان داشت: اگر در شهرستان کنگان ورزشکاری به تیم های ملی راه پیدا می‌کند این مهم محقق نمی‌گردد اول به پشتکار خود ورزشکار و دوم با حمایت همین مسؤلان هست. امیدواریم مسؤلان حوزه صنعت از هیچ کمکی برای این قهرمانان دریغ نکنند. جمالی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان جناب آقای جمالی ضمن تشکر از همه مسؤلان شهرستانی جهت حمایت های خوب از ورزش بیان داشت: به سهم خود جهت رایزنی و کمک به حضور قدرتمند ورزشکاران در سطح کشور و ملی پای کار هستند و به جهت تقویت زیر ساخت های ورزشی این شهرستان نیز در ادامه شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

مهمانان دیگری نیز در بین ورزشکاران حضور داشتند،   مهندس صفایی دبیر کمیته اجرایی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس[ به نیابت از شورای راهبردی نیز ازجمله مهمانان ویژه این مراسم بود.

در این همایش گروه تواشیح الفردوس از شهر عسلویه کار زیبایی با نام ایران را اجرا کردند.

در ادامه در دو پارت متفاوت از راه یافتگان به تیم های ملی نمایندگان کمیسیون های ورزشی شوراهای اسلامی، دهیاران بخش مرکزی و بخش سیراف هیئت های برتر ورزشی و دیگر هیئت های فعال شهرستان تقدیر بعمل آمد./ منبع:  روابط عمومی و اطلاع رسانی هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کنگان

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن