بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69758
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 16 آذر 02 10:50 ق.ظ

با حضور 150 شرکت تولید کننده؛

هفتمین نمایشگاه ساخت داخل صنعت نفت، گاز و‌پتروشیمی پارس جنوبی در عسلویه برگزار می شود

ثلاث- اینبار سازندگان داخلی در حمایت از تولید پایدار در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران در قالب نمایشگاهی متشکل از ۱۵۰ شرکت در عسلویه گردهم می آیند.

اینبار سازندگان داخلی در حمایت از تولید پایدار در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران گردهم می آیند.

 

ثلاث:  هفتمین نمایشگاه ساخت داخل صنعت نفت، گاز و‌پتروشیمی پارس جنوبی با حضور ۱۵۰ شرکت تولیدکننده داخلی تجهیزات و فظعات صنعت نفت ایران ۱۹ الی ۲۲ آذرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های پارس (عسلویه) برگزار می گردد.

این رویداد بزرگ ملی با هدف تولید پایدار و توسعه داخلی سازی و رفع نیازهای فناورانه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور و با برنامه ریزی و همکاری استانداری بوشهر، پارک علم و فناوری خلیج فارس‌و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و با حضور و حمایت ویژه شرکت پتروشیمی پارس به عنوان حامی ساخت داخل در صنعت پتروشیمی کشور برگزار می گردد.

با توجه به اهمیت و سرمایه گذاری انجام‌پذیرفته ملی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خصوصا در صنعت پتروشیمی برگزاری این نمایشگاه و‌حضور سازندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان در راستای رفع نیاز تجهیزات و فناوری های مورد نیاز این صنعت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

همزمان با برگزاری این‌نمایشگاه رویدادهای جانبی شامل کارگاه های آموزشی، نشست های فنی و تخصصی و جلسات B2B با حضور نخبگان و فناوران کشور با مدیران و متخصصین شرکت های پتروشیمی و پالایشگاهی کشور برگزار می گردد.

۱۵۰ شرکت های سازنده داخلی در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه ۱۹ الی ۲۲ آذرماه ۱۴۰۲ ساعت ۹ الی ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه های پارس(عسلویه) میزبان مدیران و متخصصان و سایر فعالین صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور می باشند.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن