بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69913
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 18 دی 02 9:06 ب.ظ

فرماندار شهرستان عسلویه در گفتگو با ثلاث جنوب:

لزوم تاسیس اداره راهداری در عسلویه/ اصلاح جاده های برون شهری و روستای شهرستان عسلویه ضروری است

ثلاث- فرماندار شهرستان عسلویه در گفتگو با ثلاث جنوب: لزوم تاسیس اداره راهداری در عسلویه/ اصلاح جاده های برون شهری و روستای شهرستان عسلویه ضروری است.

 

 

 به گزارش هفته نامه استانی ثلاث جنوب، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت:  در ۹ ماهه سال‌‌جاری ۱۱۶ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۱۸۵ تردد انواع وسایل نقلیه در جاده‌های استان بوشهر ثبت شده است.

 وی گفت: محورهای «ورودی و خروجی بوشهر»، «کنگان – عسلویه و بالعکس» و «سیراف – عسلویه و بالعکس» بیشترین تردد را ثبت کرده‌اند.

***

فرماندار شهرستان عسلویه در گفتگو با خبرنگار هفته نامه ثلاث جنوب اظهار داشت: عسلویه یک شهرستان ویژه در کل کشور است. این شهرستان قطب اقتصادی و انرژی ایران است. فازهای متعدد پارس جنوبی به همراه تعداد زیادی پتروشیمی در این شهرستان واقع شده است. به همین خاطر ، شهرستان عسلویه ، مبدا و مقصد بسیاری از وسائل نقلیه از جای جای کشور می باشد.

سید علی هاشمی افزود: تردد  خودروهای پر شمار سبک و کامیون های متعد با محموله های فوق سنگین باعث بروز معضلات و مشکلات فراوانی برای این شهرستان شده است و ما به کرات شاهد سوانح رانندگی و تصادفات منجر به فوت در این منطقه بوده ایم.

وی عنوان کرد: محور مواصلاتی عسلویه به کنگان نیازمند ایمن سازی، اصلاح و بازسازی است.

فرماندار عسلویه گفت: جاده های روستایی ما نیازمند توجه جدی است. برخی از این جاده ها بسیار پر خطر و حادثه خیز است.

هاشمی ابراز داشت: تامین روشنایی این مسیر نیز از دیگر مواردی است که می تواند در بحث ایمنی رانندگان، بسیار تاثیرگذار باشد.

وی گفت: شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز محور عسلویه به کنگان و برخی از جاده های پر خطر روستایی نیز از جمله دغدغه های موجود در این شهرستان می باشد.

 فرماندار عسلویه گفت: افزایش دوربین های پایش تصویری، هم در شهر و هم در جاده های برون شهری، یک مسئله مهم است که می تواند عامل بازدارنده باشد و در مواقع تخلف و ارتکاب به جرم، ابزار کمک کننده برای شناسایی باشد.

هاشمی اظهار داشت: راه اندازی اداره راهداری در شهرستان عسلویه از خواسته های به حق مردم این شهرستان می باشد که می تواند روند نظارتی بر مسیرهای پر خطر و پر تردد را افزایش دهد و باعث کاهش مشکلات ما در این بخش شود.

 وی گفت:  ما همواره میزبان شایسته و مهربانی برای صنعت مستقر در شهرستان عسلویه بوده ایم و در این زمینه سختی های حضور صنعت را نیز به جان خریده ایم. ضروری است که صنعت مستقر در شهرستان عسلویه به صورت ویژه از محل اعتبارات مسئولیتهای اجتماعی، در حوزه اصلاح راه ها و جاده ها و تامین روشنایی و سیستم پایش تصویری آن در شهرستان، اقدام موثر و عاجل نمایند. / خبرنگار: مصطفی صفایی

 

.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن