بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69916
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 18 دی 02 9:11 ب.ظ

رئیس شورای شهرستان کنگان در گفتگو با ثلاث جنوب:

ایمن سازی و رفع ایراد نقاط حادثه خیز جاده های برون شهری کنگان به عسلویه، امری ضروری است

ثلاث- رئیس شورای شهرستان کنگان در گفتگو با ثلاث جنوب اظهار داشت: ایمن سازی و رفع ایراد نقاط حادثه خیز جاده های برون شهری کنگان به عسلویه، امری ضروری است.

 

 

علی شادمان رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار هفته نامه استانی ثلاث جنوب اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از فرماندار پرتلاش و ساعی شهرستان کنگان قدردانی نمایم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان عنوان کرد: گزارش مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر را مشاهده کردم؛ جا دارد از ایشان و مجموعه استانداری تشکر و قدردانی نمایم.

شادمان گفت: آنچه از گزارش مدیر کل محترم راهداری استان برداشت شد، تردد بسیار بالا در سطح استان است. طبق این گزارش بیشترین تردد ثبت شده در محورهای کنگان به عسلویه، سیراف به عسلویه و ورودی و خروجی بوشهر بوده است.

وی افزود: در اینجا سوالی پیش می آید که چه عاملی باعث تردد بالای محورهای کنگان به عسلویه و سیراف به عسلویه و بلعکس شده است؟ بدون تردید، صنعت، عامل اول و اصلیِ ثبت این آمار در شهرستان های کنگان و عسلویه و حتی جم می باشد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان تاکید کرد: تردد بالا در محورهای اشاره شده، همواره معضلات زیادی را ایجاد کرده است که از آن جمله، تصادفات جاده ای منجر به فوت می باشد. از دیگر معضلات آن، الودگی صوتی و تشدید آلودگی زیست محیطی می باشد.

شادمان گفت: انتظار به حق مردم شهرستان های کنگان و عسلویه هم از صنعت و هم از مسئولین استان، نگاه ویژه و تخصیص اعتبارات ویژه می باشد.

وی درخواست کرد: نصب تجهیزات کنترلی مانند دوربین های پایش تصویری و ترافیکی، از نیازهای اساسی این منطقه است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان ادامه داد: موضوع ایمن سازی جاده، از جمله موارد بسیار مهم و حیاتی است که ما نیز بر انجام آن، اصرار زیاد داریم. اصلاح و نوسازی مسیرها، شناسایی و رفع ایرادات نقاط حادثه خیز و رفع آن، تقویت ناوگان راهداری و اجرای پروژه روشنایی محورهای مواصلاتی نیز از دیگر موارد درخواست مردم این شهرستان می باشد.

با توجه به آمار ذکر شده توسط مدیر کل پر تلاش راهداری استان، تقویت چارت اداری پلیس راه کنگان و راه اندازی اداره راهداری در شهرستان عسلویه، امری ضروری می باشد که باعث رسیدگی و کنترل بیشتر این مسیرها خواهد شد. موارد اشاره شده، از جمله درخواست های به حق و ضروری مردم منطقه است.

شادمان گفت: در انتها از جناب آقای صفایی مدیر مسئول هفته نامه استانی ثلاث جنوب برای پیگیری های همیشگی مسائل و نیازمندی های کلان منطقه، قدردانی می نمایم./ خبرنگار: مصطفی صفایی

 

.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن