بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69784
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 12 آذر 02 9:20 ق.ظ

با مشارکت شرکت جم صنعت کاران و شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان؛

بازارچه یلدایی موسسه مهرآور کنگان به نفع مددجویان این خیریه برپا شد

ثلاث- بازارچه یلدایی موسسه خیریه مهرآور کنگان با مشارکت شرکت جم صنعت کاران و شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان از ۱۲ الی ۲۰ اذر دائر شد.

 

 

مریم عسکری زاده مدیر عامل موسسه خیریه مهر آور کنگان در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار هفته نامه استانی ثلاث جنوب گفت:  بازارچه یلدایی خیریه مهرآور کنگان با حضور و همراهی مردم و مسئولین شهرستان کنگان کار خود را از ۱۲ اذر ماه ۱۴۰۲ آغاز کرد و تا ۲۰ آذر ماه ادامه دارد.

وی عنوان کرد: شرکت جم صنعت کاران برای دومین سال پیاپی و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و این کار خیر خواهانه در بخش های مهمی از دائر کردن این نمایشگاه مشارکت کرده است که جا دارد به سهم خود و مددجویان تحت پوشش این موسسه خیریه از مدیر عامل این شرکت قدردانی نماییم.

عسکری زاده گفت: قطعا این اقدام تحسین برانگیز شرکت جم صنعت کاران، یک باقیات الصالحات برای خانواده بزرگ این شرکت و یک انگیزه، اشتغالزایی و درآمدزایی برای افراد حاضر در این نمایشگاه می باشد که از این طریق مشاغل خود را به شکل فراگیر به عموم مردم معرفی می کنند.

عسکری زاده ضمن قدردانی از همراهی همیشگی شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان برای نمایشگاه های این خیریه به شکل ویژه از آن ها قدردانی نمود و افزود: انصافا شهرداری و شورای اسلامی کنگان به عنوان یک نهاد داخل شهری و دولتی همواره به لحاظ مادی و معنی حامی اقدامات عام المنفعه بوده اند که نشان از نگاه خیرخواهانه این عزیزان دارد.

وی افزود: این نمایشگاه دارای ۲۷ غرفه است که شامل: صنایع دستی، مواد غذایی، هنرهای بومی و محلی و … می باشد ؛ همچنین با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان غرفه سلامت در کنار بازارچه به صورت رایگان جهت غربالگری فشارخون و دیابت بالا در خدمت مردم عزیز می باشد .

مدیرعامل موسسه خیریه مهرآور کنگان گفت: درآمد حاصل از‌ این بازارچه صرف خرید بسته های غذایی جهت توزیع در شبِ یلدا بین خانواده های تحت پوشش خیریه خواهد شد.

این بازارچه از تاریخ ۱۲ لغایت ۲۰ آذر از ساعت ۱۶ الی ۲۱   جنب اداره بندر، پذیرای میهمانان و بازدیدکنندگان می باشد.

 

عکاسان: زینب صفایی: هفته نامه ثلاث جنوب – سمیه کشاورز:  آتلیه فوتولند

 

 

 

..

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن