بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69682
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 2 آذر 02 10:31 ب.ظ

رئیس روابط عمومی پتروشیمی مبین انرژی در گفتگو با ثلاث جنوب

میزبانی پتروشیمی مبین انرژی از دوره آموزشی سواد رسانه برای کمک به افزایش دانش علمی خبرنگاران جنوب استان بوشهر بود

ثلاث- رئیس روابط عمومی پتروشیمی مبین انرژی خلیج فارس در گفتگو با ثلاث جنوب مطرح کرد: میزبانی پتروشیمی مبین انرژی از دوره آموزشی سواد رسانه برای افزایش دانش علمی خبرنگاران جنوب استان بوشهر بود.

 

 

مرتضی باشی در ابتدای کارگاه سواد رسانه ای به میزبانی شرکت مبین انرژی خلیج فارس ، ضمن خوشامدگویی به اهالی رسانه گفت: در چند روز گذشته تعدادی از رسانه های محلی مطلبی غیر واقع [مبنی بر هزینه کرد میلیاردی شرکت مبین انرژی خلیج فارس برای یک موسسه تهرانی از محل مسئولیت های اجتماعی ] را به شرکت مبین انرژی نسبت داده اند که جا دارد در جمع خبرنگاران محترم ، اعلام نمایم این مسائل به هیچ وجه صحت ندارد و کذب می باشد.

رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی مبین انرژی در حاشیه و پس از برنامه به خبرنگار هفته نامه استانی ثلاث جنوب گفت: دوستان ما در هیات مدیره خانه مطبوعات استان بوشهر به اتفاق اقای عبدالهی حدود دو هفته قبل جلسه ای داشتیم. جناب اقای عبدالهی عنوان کردند که بنا داریم یک دوره آموزشی برای ارتقاء سطح خبرنگاران چهار شهرستان کنگان، عسلویه، دیر و جم برگزار کنیم.   شرکت پتروشیمی مبین انرژی خلیج فارس در این رویداد افتخار میزبانی از اهالی رسانه چهار شهرستان جنوبی را بر عهده داشت.

افزایش دانش و معلومات دوستان خبرنگار و همکاران روابط عمومی در چهار شهرستان جنوبی استان و همچنین خودمان، اصلی ترین دلیل پذیرفتن میزبانی این رویداد ارزشمند بود.

قطعا با توجه به پتانسیل بالایی که در صنایع مستقر در منطقه پارس هست، وجود خبرنگاران حرفه ای و روابط عمومی های حرفه ای، به رشد صنعت و همچنین جامعه کمک شایانی می کند.

بسیار مشتاق هستیم که این نشست ها و رویدادها و کارهای اموزشی ادامه پیدا کند و به عبارتی این برنامه ها مستمر باشد. از دوستان و همکاران بسیار خوبم در شرکت های دیگر، درخواست دارم، آن ها نیز برای برگزاری دوره های آموزشی، ان شاءلله همکاری و مساعدت لازم را به عمل بیاورند.

این منطقه نیازمند گروه های تخصصی است که بتوانند خبرهای حوزه صنعت را به طور ویژه مورد بررسی و تحلیل قرار دهند.

مطالبی که استاد این دوره آموزشی ارائه دادند، مطالب جامعی بود؛ ضمن آن که، بازخوردی که از خبرنگاران حاضر در دوره گرفتم، هم رضایتمندی حاصل شده بود و هم درخواست ادامه این نوع دوره ها به طور مداوم و مستمر را داشتند.

جناب آقای دکتر خرازی هم به لحاظ شخصیتی و هم به لحاظ قدرت نفوذ کلام در جایگاه بالایی قرار دارند و این موضوع، ابعاد علمی این دوره را افزون کرده بود.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن