بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69704
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 5 آذر 02 9:35 ق.ظ

ادعای کمک به موسسه تهرانی توسط شرکت مبین انرژی خلیج فارس تکذیب شد

ثلاث- ادعای کمک به موسسه تهرانی توسط شرکت مبین انرژی خلیج فارس تکذیب شد.

 

 

ثلاث: با هماهنگی خانه مطبوعات استان بوشهر ، یک دوره آموزشی سواد رسانه ای به میزبانی شرکت مبین انرژی خلیج فارس برگزار شد که رضایتمندی رسانه ها و رواببط عمومی های حاضر در دوره را در پی داشت.

مرتضی باشی رئیس روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج فارس در ابتدای این برنامه، ضمن خوشامدگویی به اهالی رسانه گفت: در چند روز گذشته تعدادی از رسانه ها مطلبی غیر واقع [مبنی بر هزینه کرد میلیاردی شرکت مبین انرژی خلیج فارس برای یک موسسه تهرانی از محل مسئولیت های اجتماعی ] را به شرکت مبین انرژی نسبت داده اند که جا دارد در جمع خبرنگاران محترم، اعلام نمایم این مسائل به هیچ وجه صحت ندارد و کذب می باشد.

وی در ادامه گفت: افزایش دانش و معلومات دوستان خبرنگار و همکاران روابط عمومی در چهار شهرستان جنوبی استان و همچنین خودمان، اصلی ترین دلیل پذیرفتن میزبانی این رویداد ارزشمند بود.

بسیار مشتاق هستیم که این نشست ها و رویدادها و کارهای اموزشی ادامه پیدا کند و به عبارتی این برنامه ها مستمر باشد.

از دوستان و همکاران بسیار خوبم در شرکت های دیگر، درخواست دارم، آن ها نیز برای برگزاری دوره های آموزشی، ان شاءلله همکاری و مساعدت لازم را به عمل بیاورند.

——–

ثلاث: مرتضی باشی رئیس روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج فارس به عنوان یک نیروی کنگانی، پتروشیمی مبین شاغل می باشد و به طور قطع به عنوان یک بومی توانمند، متعهد و خوش نام، مورد حمایت همه مردم، مسئولین و رسانه های شهرستان کنگان و استان بوشهر از جمله رسانه ثلاث خواهد بود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن