بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66879
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 29 دی 00 5:46 ب.ظ

به همت شرکت پتروشیمی مبین انرژی؛

عملیات کابل گذاری برای تغذیه تابلوهای برق بیمارستان کنگان انجام شد

ثلاث- عملیات کابل گذاری برای تغذیه تابلوهای برق بیمارستان کنگان به همت شرکت پتروشیمی مبین انرژی انجام شد.

 

عطف به اعلام فرماندار و مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان در خصوص ایجاد مشکل در شبکه برق رسانی آن مرکز درمانی به دنبال بارندگی اخیر ، با مساعدت و حسن نظر جناب مهندس فرزانه مدیر عامل شرکت پتروشیمی مبین انرژی، همکاران پرتلاش تعمیرات برق در اسرع وقت(روز دوشنیه مورخه ۱۴۰۰/۱۰/۲۷) با سرپرستی جناب آقای مهندس جرجانی در محل بیمارستان حضور یافته و پس از بررسی اشکالات موجود و انجام تست و میگر، در ساعت ۲۳:۰۰ همان روز بصورت موقت و با یک فاز ساختمان های بیمارستان را برق دار نمودند.
با عنایت به مشکلات موجود بر روی خطوط زیر زمینی برق آن مجموعه (به دلیل آسیب دیدگی ناشی از حفاری خط لوله گاز) ، به منظور رفع اساسی مشکل، روز سه شنبه جناب آقای مهندس مهدی خلیفات به همراه همکاران تعمیرات برق و با تامین متریال مورد نیاز، مجدداً در آن مجموعه حضور یافته و با اجرای عملیات کابل گذاری برای تغذیه تابلوها به طول تقریبی ۶۰۰ متر (کابل۳۵+۷۰×۳)و همچنین تعویض کلیدها و بریکرهای معیوب (یک عدد کلید کمپکت ۴۰۰ ولت، ۱۶۰ آمپری و دو عدد کلید کمپکت ۴۰۰ ولت ۲۵۰ آمپری همراه با اتصالات مربوطه) تا ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه نسبت به اصلاح اساسی شبکه برق رسانی بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان اقدام نمودند.
قطعا این یک اقدام بسیار ارزشمند زیر ساختی برای این مرکز درمانی محسوب می شود.

یادآوری می شود که در فصل گرم امسال در پیک بیماری کوید نیز پتروشیمی مبین انرژی برای کمک به بیمارستان امام خمینی آستین همت را بالا زده بود.
حادثه آسیب کابل اصلی و انفجار حین حفاری پروژه گاز کشی در بیمارستان امام خمینی کنگان که منجر به قطع کامل برق اصلی ورودی بیمارستان شده بود. که با دستور مستقیم مدیر عامل محترم و اعزام فوری نیروی تخصصی به همراه تمام لوازم و تجهیزات به بیمارستان کنگان عملیات اصلاح و تعمیر توسط تیم اعزامی از پتروشیمی مبین انرژی با دقت و ظرافت تمام انجام شد.
مهندس توفیق خلیفات مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در این خصوص گفت: اینجانب به نمایندگی از مجموعه بیمارستان امام خمینی کنگان مراتب تشکر و قدردانی را از تلاش بسیار ارزشمند کلیه عوامل یاری رسان خصوصاً فرماندار محترم شهرستان ،مدیرعامل محترم پتروشیمی مبین انرژی ، تیم تاسیسات بیمارستان و به طور ویژه از تیم تعمیرات اعزامی پتروشیمی که در زمینه اصلاح و تعمیر شبکه زیر زمینی برق و همچنین عملیات کابل گذاری وسیع و تعمیر و تعویض کلید و بریکرهای معیوب اخیر کمال تشکر و قدردانی به عمل می‌آورم. از خداوند منان سلامتی و عافیت برای آنان و آرامش و امنیت برای خانواده محترمشان آرزومندم.
وی در پایان از پیگیری های دلسوزانه، متعهدانه و راهگشای احمد غریبی فرماندار شهرستان کنگان که در تسهیل انجام این مهم و تسریع در روند انتقال محموله هماهنگی لازم را به عمل آوردند تقدیر نمود و افزود: واقعا چنانچه فرماندار شهرستان در این کار ورود نمیکرد و هماهنگی لازم را نمی‌ نمودند این امر میسر نمیشد. همچنین جا دارد از مجموعه بزرگ و خوش نام شرکت پتروشیمی مبین انرژی و در راس آن مدیر عامل پر تلاش شرکت جناب مهندس فرزانه و مهندس علمداری جانشین ایشان و همچنین پرسنل واحد برق شرکت نامبرده که در طول سال جاری برای دومین بار به شکل اساسی به آن ها زحمت دادیم؛ صمیمانه قدردانی کنم.

 

 

.

.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن