بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69394
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 8 مهر 02 2:49 ب.ظ

رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان کنگان:

روستاهای بخش مرکزی در جانمایی بیمارستان جدید شهرستان کنگان دیده شوند

ثلاث- رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان کنگان در گفتگو با ثلاث جنوب اظهار داشت: روستاهای بخش مرکزی در جانمایی بیمارستان جدید شهرستان کنگان دیده شوند.

حسن طاغان رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی کنگان در گفتگو با هفته نامه استانی ثلاث جنوب اظهار داشت: اکنون که در دولت سیزدهم و با پیگیری های نماینده محترم مجلس، احداث بیمارستان جدید شهرستان کنگان محقق گردید، بهتر است مسئولین شهرستانی نظرات شوراها به عنوان نماینده حقوقی مردم را احصاء و در تصمیم گیری خود به صورت ویژه لحاظ کنند.

وی افزود:  روستاهای بخش مرکزی که هر ساله کمترین سهم از اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان داشته در زیرساخت های اصلی خود به شدت دارای کمبود بوده به گونه که در بحث درمان که یک امر پدافندی است فاقد هرگونه مرکز درمانی می باشند.

 طاغان عنوان کرد: با توجه به اینکه زمین های مستقر در بخش مرکزی عمدتا ملی بوده و از طرفی، روستاهای بخش مرکزی در مرکز ثقل جغرافیایی شهرستان قرار گرفته اند و در بطن صنعت واقع شده اند و همچنین محور ارجاعات بیمارستان کنونی[ امام خمینی کنگان] از صنعت می باشد؛ لذا در ابعاد فنی و غیر فنی، روستاهای بخش مرکزی باید دیده شوند.

  طاغان اشاره کرد: تمرکزگرایی یکی از معضلاتی است که همواره در تصمیم گیری ها دیده شده است لذا امیدواریم تمرکزگرایی مجدد صورت نگیرد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن