بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66571
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 25 آذر 00 5:42 ب.ظ

بازدید معاون رییس جمهور از فعالیت مجموعه پساب صنعتی شرکت مبین انرژی خلیج فارس

به گزارش ثلاث،رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بازدید از شرکت مبین انرژی عنوان داشت اقدامات زیست محیطی مبین انرژی کمک شایانی به رفع دغدغه سازمان حفاظت محیط زیست در عسلویه نموده است معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در راس هیاتی از واحد تصفیه پساب های صنعتی شرکت مبین‌ انرژی خلیج […]

به گزارش ثلاث،رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بازدید از شرکت مبین انرژی عنوان داشت اقدامات زیست محیطی مبین انرژی کمک شایانی به رفع دغدغه سازمان حفاظت محیط زیست در عسلویه نموده است

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در راس هیاتی از واحد تصفیه پساب های صنعتی شرکت مبین‌ انرژی خلیج فارس بازدید نمود. علی سلاجقه در این بازدید که با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر و دیگر مسئولین این سازمان و همچنین مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، انجام پذیرفت، از نزدیک با اقدامات و فعالیت‌های شرکت مبین انرژی خلیج فارس در پاکسازی آلاینده های زیست محیطی، آشنا شد.
وی پس از سرکشی از بخشهای مختلف واحد تصفیه پساب، در جلسه ای ضمن تشکر از عملکرد مبین‌ انرژی، اظهار داشت که هرچند که مسئولیت تصفیه پسابهای صنعتی فاز یک پتروشیمی ها را مبین‌ انرژی بر عهده دارد، لیکن با توجه به شرایط موجود و عدم وجود جایگزین مطمئن در منطقه، پساب های بعضی پتروشیمی های فاز دوم هم در همین شرکت تصفیه میگردد.

وی همچنین با عنایت به آلایندگی برخی فازهای پالایشگاهی، بیان کرد: شرایط شرکت های پتروشیمی با وجود واحد تصفیه مبین، دغدغه سازمان حفاظت محیط‌زیست را مرتفع نموده است، لیکن نیاز است با پیگیری سازمان و منطقه ویژه و تسریع در روند تکمیل تصفیه خانه دماوند، کار اساسی صورت پذیرد.

دکتر سلاجقه همچنین گفت: از پیگیری صنعت نفت و به خصوص جناب آقای اسدی مدیرعامل منطقه ویژه برای رفع مشکلات زیست محیطی بسیار سپاسگزاریم و امیدواریم این رویه همچنان ادامه داشته باشد.
گفتنی است شرکت مبین انرژی خلیج فارس در چندین سال گواهینامه های مختلف عدم آلایندگی و برگزیده صنعت سبز را از سازمان حفاظت محیط زیست دریافت نموده است.

 

 

 

 

.

 

.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن