بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 68489
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 1 دی 01 3:33 ب.ظ

در راستای تکریم پرستاران بیمارستان کنگان؛

مراسم روز پرستار با همت سازمان منطقه ویژه پارس برای بیمارستان کنگان برگزار شد

ثلاث- مراسم روز پرستار با همت سازمان منطقه ویژه پارس برای پرستاران بیمارستان کنگان برگزار شد.

به گزارش هفته نامه استانی ثلاث چنوب:  مراسم بزرگداشت و تجلیل از پرستاران نمونه بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان با حضور مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر  و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

 

 

این مراسم به درخواست و پیگیری دکتر سجادی زاده رییس بیمارستان امام خمینی(ره)کنگان و به همت سازمان منطقه ویژه پارس در سالن اجتماعات هتل ۵ ستاره ساحلی نخل کنگان برگزار گردید.

در این برنامه که با حضور پرستاران بیمارستان امام خمینی برگزار شد، مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس،  مدیر خدمات پرستاری و  همچنین مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، امام جمعه شهرستان کنگان، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان کنگان،، بخشدار مرکزی کنگان، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، نماینده شورای اسلامی شهرستان کنگان در استان بوشهر و رئیس شورای اسلامی شهر کنگان حضور داشتند.

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات یک ساله و بسیار ارزشمند پرستاران این مرکز درمانی ، گفت: پرستاران، نمونه بارز ایثار هستند. فداکاری پرستاران در پیک کرونا و تمام ایام سال جای بسی قدردانی دارد.

دکتر سیده انسیه سجادی زاده در بخش دوم سخنان خود  گفت: این مراسم  ، با همت جناب آقای مهندس اسدی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس انجام شده است که از ایشان و همه هکارانشان صمیمانه قدردانی و تشکر می نمایم.

امام جمعه شهرستان کنگان و مدیر خدمات پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز دقایقی را به ایراد سخن در خصوص جایگاه پرستار و نقش پر رنگ آنان پرداختند.

در ادامه این مراسم از ۲۲ پرستار نمونه در سطح کشوری، استانی و بیمارستان امام خمینی کنگان قدردانی شد.

***

در حاشیه این مراسم، رئیس بیمارستان کنگان با حضور در کنار تک تک میزهای تعبیه شده در سالن، ضمن عرض خوش آمدگویی به پرستاران، از زحمات یک ساله آنان قدردانی نمود.

ابوذر حسین پور مجری توانمند شهرستان کنگان کار اجرای این مراسم را بر عهده داشت.

برگزاری مسابقه گزارش فوتبال از آیتم های جذابی بود که در این مراسم برگزار شد و مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

پس از صرف شام و پایان برنامه، تعداد زیادی از حاضرین در سالن عکس های یادگاری و سلفی گرفتند.

شایان ذکر است هتل ۵ ستاره ساحلی نخل کنگان، بزرگ ترین، مجهزترین و زیباترین هتل در استان بوشهر است. مراسم بزرگداشت روز پرستار در سالن همایش های این مجموعه برگزار گردید.

 

عکاس: شادمهر فلسفی و آرین

 

.

.

 

 

 

.

 

.

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن