بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69128
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 17 تیر 02 1:05 ق.ظ

تقدیر نماینده وزیر نفت در منطقه ویژه پارس از مدیر عامل شرکت جم صنعت کاران

ثلاث- مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به خاطر اجرای طرح ارزشمند و موثر « سواد آموزی دیجیتال« از سوی شرکت جم صنعت کاران به عنوان یکی از طرح های قابل تحسین مرتبط با مسئولیت های اجتماعی، تقدیر کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت جم صنعت کاران، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به خاطر اجرای طرح ارزشمند و موثر « سواد آموزی دیجیتال« از سوی شرکت جم صنعت کاران به عنوان یکی از طرح های قابل تحسین مرتبط با مسئولیت های اجتماعی، تقدیر کرد.

در متن تقدیرنامه امده است:   جناب اقای مهندی ابراهیم زاده، مدیر عامل محترم شرکت جم صنعت کاران. پایداری کسب و کار و ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی،  از حفظ حسن و شهرت و طرفداری از محیط زیست به یک ضرورت راهبردی برای یک پارچه شدن در فرهنگ شرکتی، محیط کسب و کار، برنامه های مدیریتی و تصمیمات سرمایه گذاری تبدیل شده است. سازمان های جهانی، اهمیت ابعاد اقتصادی، مالی، حاکمیت شرکتی، اجتماعی، اخلاقی و محیط زیستی را در خلق ارزش مشترک برای همه ذی نفعان به رسمیت شناخته اند.

اجرای طرح سواد آموزی دیجیتال از سوی آن شرکت با مشارکت این سازمان( منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس) و استانداری بوشهر به عنوان یکی از طرح های قابل تحسینِ مسئولیت های اجتماعی در سطح منطقه ویژه پارس و استان بوشهر شایسته تقدیر است.

اینجانب مراتب تقدیر و سپاس خود را از زحمات جنابعالی و مجموعه همکاران اعلام نموده و خواستار تداوم ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی در سطح منطقه و جامعه پیرامونی می باشد./

 سخاوت اسدی؛ مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

***

گفتنی است، طرح سواد دیجیتال در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی و به صورت داوطلبانه و رایگان، به شیوه میکرولرنینگ (یادگیری خرد) در شرکت جم‌صنعتکاران طراحی و برای جامعه استانی اجرا شد.

طرح سواد آموزی دیجیتال در خرداد ماه ۱۴۰۱ به مدت ۱۰۰ ساعت و به شکل مجازی در سطح استان بوشهر برای خانواده ها، دانش اموزان، کارکنان ادارات و شرکت ها برگزار شد.

دوره مذکور با استقبال کم سابقه جامعه محلی استان بوشهر، کارکنان سازمان‌ها و ادارات با حضور بیش از ۱۰ هزار نفر به صورت مجازی همراه بود.

محتوای دوره مذکور شامل سرفصل‌هایی چون: سواد رسانه‌ای، سواد انرژی، سواد محیط زیست، سواد مالی، سواد عاطفی، سواد سلامتی، سواد ارتباطی و… بوده و هدف اصلی آن، توسعه فرهنگ یادگیری و آشنایی با انواع سواد از منظر یونسکو می باشد.

.

 

 

.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن