بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69737
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 10 آذر 02 10:23 ب.ظ

با حسن اعتماد مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس به یک بومی دیگر؛

مدیریت امور شهری سازمان منطقه ویژه پارس، مسئولیتی جدید برای مجید بحرانی

ثلاث- مجید بحرانی به عنوان سرپرست مدیریت امور شهری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب شد.

 

 

به گزارش هفته نامه استانی ثلاث جنوب، با حسن اعتماد مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس و طی حکمی از طرف ایشان، یک بومی دیگر به نام مهندس مجید بحرانی به عنوان سرپرست مدیریت امور شهری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب شد.

مسئولیتی جدید برای بحرانی که با توجه به توانایی و تعهد بالای ایشان در پست ها و سمت های قبلی ایشان، قطعا در این پست نیز موفق خواهد بود.

 مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ماموریت جدید را با حفظ سمت مدیریت منطقه پارس ۲ کنگان، به مهندس مجید بحرانی که از مدیران با سابقه وزرات نفت و از سرمایه های ارزشی استان بوشهر می باشد، سپرده است. بحرانی از نخبگان‌ استان است.

 

با مهندس مجید بحرانی بیشتر آشنا شوید:

وی دارای مدرک کارشناسی مهندسی پتروشیمی و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی استراتژیک می باشند.

بحرانی کار خود را از سال ۱۳۷۹ از پتروشیمی بوعلی سینا در منطقه ویژه ماهشهر آغاز نمود و در مراحل طراحی و راه اندازی پتروشیمی نوری نقش چشمگیری داشت و کلیه مراحل سرپرستی و مدیریتی را تا سرپرست بهره برداری پتروشیمی نوری طی نمود و سپس از سال ۱۳۸۹ با ورود به سازمان منطقه ویژه پارس، مسئولیت سرپرستی مهندسی و ساختمان مدیریت منطقه پارس کنگان به وی واگذار شد.

بحرانی همچنین از سال ۱۳۹۰  به مدت ۵ سال ، مدیریت استانداردها و کیفیت سازمان منطقه ویژه پارس را بر عهده داشتند.

همزمان مسولیت دوره راه اندازی‌ انبارهای مکانیزه ذخیره و بارگیری گوگرد و سرپرستی ساختار سازمانی منابع انسانی سازمان  نیز به وی محول شد  و سپس به مدت ۵ سال مدیر منطقه پارس جنوبی بود و در ساختار جدید به عنوان مدیر فنی و عمرانی منصوب شد.

 درحال حاضر با حقظ سمت مدیریت منطقه پارس ۲ کنگان، ماموریت جدید به وی محول گردید که یقینا با روحیه خستگی ناپذیر و جهادی که از مهندس بحرانی سراغ داریم، یقینا با بهره گیری از تجربه و دانش خود در این مسئولیت جدید نیز به امید خدا منشا خیر و تغییرات ماندگار خواهد بود.

 لازم به ذکر است که مهندس بحرانی در مدت دو سال اخیر حضور خود در منطقه پارس کنگان، توانسته اقدامات با ارزشی نظیر ساماندهی دروازه گمرکی برای اولین بار در سازمان منطقه ویژه در منطقه پارس کنگان و تکمیل زیرساخت های منطقه کنگان و تعامل سازنده با شرکت های مستقر در منطقه و پیگیری مسئولیت های اجتماعی شرکت ها و با برقراری ارتباط  صمیمی با مسئولین شهرستان کنگان، تعامل صنعت با جامعه میزبان را بهبود ببخشد.

هفته نامه استانی ثلاث جنوب  به سهم خود از حسن انتخاب اقای مهندس اسدی مدیر عامل پر تلاش سازمان منطقه پارس که از مدیران ارزشی دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، قدردانی می نماید.  

انتظار می رود دولت انقلابی و مردمی که در بهره گیری از مدیران بومی تاکید ویژه دارد، از نیروهای ارزشمند استان در مدارج بالاتر  نظیر معاونت های وزیر و مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت ها و… ، بهره ببرد.

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن