بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69720
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 10 آذر 02 11:53 ق.ظ

مدیر کل دادگستری استان بوشهر:

دادگستری همواره در کنار بخش صنعت بوده است و تلاش خواهد کرد، با رفع موانع تولید، شرایط رشد روزافزون آن را فراهم آورد

ثلاث-مدیر کل دادگستری استان بوشهر گفت: دادگستری همواره در کنار بخش صنعت بوده است و تلاش خواهد کرد، با رفع موانع تولید، شرایط رشد روزافزون تولید را فراهم آورد *مشکلات قضایی ۷۰ شهروند کنگانی در حضور مدیر کل دادگستری استان بررسی شد   ثلاث:   در تاریخ ۹ آذر ۱۴۰۲ مدیر کل محترم دادگستری استان بوشهر […]

ثلاث-مدیر کل دادگستری استان بوشهر گفت: دادگستری همواره در کنار بخش صنعت بوده است و تلاش خواهد کرد، با رفع موانع تولید، شرایط رشد روزافزون تولید را فراهم آورد

*مشکلات قضایی ۷۰ شهروند کنگانی در حضور مدیر کل دادگستری استان بررسی شد

 

ثلاث:   در تاریخ ۹ آذر ۱۴۰۲ مدیر کل محترم دادگستری استان بوشهر با حضور در شهرستان کنگان، با هدف رسیدگی به مشکلات مردم با شهروندان کنگان از نزدیک ملاقات نمود.

در این نشست که با حضور مدیر کل محترم، معاون ایشان ، رئیس ، دادستان و قضات دادگستری کنگان برگزار گردید، به صورت حضوری مشکلات قضایی بیش از ۷۰ نفر از شهروندان مورد بررسی قرار گرفت و دستورات و مشاوره های لازم بعمل آمد.

همچنین مدیر کل  دادگستری استان پس از ملاقات مردمی، به منظور بررسی وضعیت شرکت های صنعتی، از فاز ۱۹ پارس جنوبی بازدید نمود.

وی در نشست با مدیران فاز ۱۹ تاکید نمود: پرسنل محترم صنعت نفت و گاز از سرمایه های ارزشمند کشور محسوب می شوند که باید از آنان حمایت جدی نمود.

 دکتر مهرانگیز تاکید نمود: در راستای حفظ حقوق عامه، همگان باید تلاش نمایند تا از حجم گازهای فلر کاسته شود زیرا سوزاندن این گاز ها هم آثار مخرب زیست محیطی دارد و هم موجب هدر رفت منابع کشور می گردد.

همچنین وی به رئیس دادگستری و دادستان کنگان دستور داد: پیگیری های لازم برای پرداخت مطالبات کارگران انجام دهند تا شاهد هیچگونه معوقه در پرداخت در این فصل از سال نباشیم.

در پایان، دکتر مهرانگیز ضمن ابلاغ تشکر مردم ایران به پرسنل مجتمع گاز پارس جنوبی، تاکید نمود: دادگستری همواره در کنار بخش صنعت بوده و تلاش خواهد نمود تا با رفع موانع تولید، شاهد رشد روزافزون تولید در آینده باشیم.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن